Kohtaa mut -verkkokahvila, kesäkuulumiset

Alkaa: 4.8.2020
Päättyy: 4.8.2020

Kohtaa mut -verkkokahvila tiistaina 4.8. kello 17.00 – 18.30

Ryhmää vetävät Tukiliiton työntekijät. Kesäkuulumisten verkkokahvila on avoin kaikille. Tapahtuma on jatkoa kevään verkkokahviloille, joissa keskustelimme koronan vaikutuksista arkeen ja jaoimme kokemuksiamme.

Anonyymiin chattiin osallistuminen on helppoa. Kun chatti alkaa, laitamme suoran linkin tälle tapahtumasivulle ja Tukiliiton facebookiin. Linkkiä klikkaamalla ja ohjeita seuraamalla olet mukana keskustelussa parin klikkauksen jälkeen. Et tarvitse käyttäjätunnuksia eikä tapahtumaan tarvitse ilmoittautua.

Tuli ihmeessä pistäytymään verkkokahvilassamme, vaikka et olisi vieraillut keskustelussa keväällä. Verkkokahvila tarkoittaa verkossa kirjoittamalla käytyä keskustelua, jossa on paikalla useita ihmisiä samaan aikaan.

Verkkokahvila on jälleen auki, tervetuloa! Kaikille avoimeen Verkkokahvilaan pääset liittymään tästä linkistä:
Linkin avauduttua, hyväksy kutsu liittyä kanavalle.
Sen jälkeen avautuu ninchat-ikkuna. Valitse ”Luo tunnus”. Anna pyydettäessä nimimerkki, jolla osallistut keskusteluun. Sähköpostiosoitetta tai salasanaa ei tarvitse laittaa.
Valitse ”Luo vierastunnus” ja olet mukana keskustelussa.
Tervetuloa mukaan! Kahvila on auki kello 17 – 18.30. Kahvilassa voi tulla vain poikkeamaan, ellei ehdi istua koko aikaa. Jos tarvitset apua liittymisessä, voit soittaa 040674 3631/ Wilma

Sormet tietokoneen näppämistöllä.