Kohtaa mut -tapahtuma, Jyväskylä

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 6.4.2019
Päättyy: 6.4.2019

Lähdetään porukalla messuille Paviljonkiin 6.4.2019!

Vuoden ensimmäisessä kaikille avoimessa ja maksuttomassa Kohtaa mut -tapahtumassa mennään yhdessä messuille Paviljonkiin! Tarjoamme sinulle huippua seuraa, messulipun, kahvit ja pientä syötävää kahvin kanssa.

Tule yhdessä ihmettelemään ja ota kaveri mukaan! Aivan kaikki ovat tervetulleita mukaan!

PÄIVÄ: Lauantai 6.4.2019
KELLO:
13.00-15.30
TAPAAMISPAIKKA:
Paviljonki, Uno Savolan kadun puoleinen sisäänkäynti
OSOITE:
Uno Savolan katu 6, 40100 Jyväskylä

Mikä on Best Buddies -kaveritoiminnan Kohtaa mut -tapahtuma? Lue lisää: Kohtaa mut -tapahtuma

Paviljongilla järjestetään yhtä aikaa kolme eri tapahtumaa: hyvinvointimessut, kädentaitomessut ja antiikkimessut. Samalla lipulla pääsee kaikille kolmelle messuille. Messuilla voi tutustua tuotteisiin, saada hyviä vinkkejä ja tehdä myös ostoksia.

Tapaamme kello 13.00 Paviljongilla Uno Savolan kadun sisäänkäynnillä.
Se löytyy Superparikin ja P-Paviljonki 2 pysäköintitalon välistä. Tunnistat meidät Best Buddies -lipusta. Jaamme ilmoittautuneille pääsyliput tapaamispaikalla, jonka jälkeen tarjoamme kahvit messujen kahvilassa ja samalla tutustumme hiukan toisiimme. Kahvien jälkeen messuja voi lähteä kiertämän yksin, kaverin kanssa tai pienissä porukoissa, vaikka ohjaajan seurassa.

Mukaan tapahtumaan tulee Best Buddies -työntekijä ja muutamia ohjaajia. Tarjoamme messuilla seuraa ja tarvittaessa ohjausta, tukea ja tsemppausta. Jos tarvitset enemmän tukea ja sinulla on henkilökohtainen avustaja, jota tarvitset liikkumiseesi tai osallistumiseesi, pääsee avustaja messuille maksutta. Avustajan tarve täytyy todentaa sisäänkäynnillä esimerkiksi vammaiskortilla.

Best Buddiesin työntekijät poistuvat messuilla kello 15.30. Messut kestävät kello 17.00 asti.  Voit tietenkin vielä jäädä messuille työntekijöiden poistumisen jälkeen.

Maksuttomia lippuja on tarjolla rajoitettu määrä, tapahtumaamme on siksi ilmoittautuminen.
Ilmoittaudu keskiviikkoon 3.4.2019 kello 16 mennessä.

Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta.Voit myös laittaa tekstiviestin, WhatsApp-viestin tai sähköpostiviestin.
Ilmoittautuessa kerro nimesi ja syntymävuotesi.
Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerromme heti mahduitko mukaan vai jäitkö odottelemaan peruutuspaikkaa.

Vinkki: Kannattaa syödä lounas ennen tuloasi tai huolehtia itse oma ruokailu messuilla. Tarjoamme kaikille osallistujille vain pientä purtavaa!

Ole utelias ja lähde tutustumaan messuille ja tietenkin uusiin tyyppeihin!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:
Miisa Sankila
Best Buddies -kaveritoiminta
Kehitysvammaisten Tukiliitto
miisa.sankila@tukiliitto.fi

Tapahtuman järjestää Kehitysvammaisten Tukiliiton Best Buddies -kaveritoiminta.
Toimintamme on tuettu Veikkauksen tuotoilla.

Lisää tietoa messuista löydät Paviljongin nettisivuilta.