Kohtaa mut -tapahtuma, Jyväskylä

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 29.11.2018
Päättyy: 29.11.2018

Lähde porukalla Itkisitkö Onnesta? -keikalle Lutakkoon 29.11.2018!

Kaikille avoimessa ja maksuttomassa Kohtaa mut -tapahtumassa menemme yhdessä  Lutakkoon ITKISITKÖ ONNESTA? -keikalle. Lavalle nousee silloin Leavings-Orkesteri plays Leevi And The Leavings ja solisteina ovat Jouni Hynynen, Siiri Nordin & Jarkko Martikainen.
Tällä kertaa kyseessä on K-18 tapahtuma.

Aika: Torstai 29.11.2018 kello 18.30-22.00
Paikka: Veturitallien Kisko-kahvila
Osoite: Veturitallinkatu 6, 40100 Jyväskylä

Best Buddies -kaveritoiminta pyrkii tukemaan kehitysvammaisten ja kehitysvammattomien henkilöiden kohtaamista vapaa-ajalla.  Järjestämme esimerkiksi yhdenvertaista kaveritoimintaa ja muuta vapaaehtoistoimintaa. Lisäksi järjestämme erilaisia tapahtumia, jotka ovat maksuttomia ja avoimia ihan kaikille halukkaille! Mahdollisuutta päästä keikalle on toivottu, joten tarjolla nyt Leevi&Leavings meininkiä Lutakossa. Tervetuloa mukaan!

Mikä on Kohtaa mut -tapahtuma? Lue lisää: Kohtaa mut -tapahtuma

Kokoonnumme Veturitallien Kisko-kahvilassa kello 18.30. Tutustutaan aluksi hieman toisiimme, tarjolla on myös pientä syötävää.  Jokainen ilmoittautunut saa silloin myös pääsylipun keikalle.

Siirymme sieltä yhdessä kävellen Lutakkoon. Matkaa on alle yksi kilometri. Bändi aloittaa soittamaan noin kello 20.00. Ota narikkamaksua varten mukaan käteistä 2€. Keikalla voit hengailla porukassa tai omassa rauhassa. Ryhmässä on mukana muutamia ohjaajia. He tarjoavat tarpeen mukaan ohjausta, tsemppiä ja seuraa. Keikka loppuu noin kello 22.00 jälkeen ja ohjaajat poistuvat silloin Lutakosta.

Jokainen siis huolehtii itse itsensä paikalle ja kotiin!
Tanssisali Lutakon osoite on Lutakonaukio 3, 40100 Jyväskylä.

Ilmaisia lippuja keikalle on tarjolla vain rajoitettu määrä ja siksi tapahtumaan on ilmoittautuminen.
Huomioithan, että kyseessä on  K-18 keikka. Keikalle voi siis ilmoittautua vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Voit ilmoittautua laittamalla tekstiviestin, WhatsApp-viestin tai sähköpostiviestin tai soittaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu siis mukaan hyvissä ajoin! Kerromme heti, mahduitko mukaan, vai jäitkö odottelemaan peruutuspaikkaa. Ilmoittautumisiin vastataan arkisin eli maanantain-perjantain välillä.

ILMOITTAUDU numeroon 040 6790 529/Miisa Sankila tai sähköpostitse miisa.sankila@tukiliitto.fi

Lutakko on esteetön tila. Esteettömälle sisäänkäynnille opastavat järjestyksenvalvojat paikanpäällä.
Jos sinulla on henkilökohtainen avustaja, jota tarvitset liikkumiseesi tai osallistumiseesi, pääsee avustajasi Lutakkoon maksutta. Ilmoita avustajasi suoraan suunnittelijalle numeroon: 040 6790 529 /Miisa Sankila

Tapahtuman järjestää Kehitysvammaisten Tukiliiton Best Buddies -kaveritoiminta.
Sosiaali- ja terveysministeriö tukee toimintaamme Veikkauksen tuotolla.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:
Miisa Sankila