Peruttu! Kiljavan suurtapahtuma 28.8. klo 11-16.00

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 28.8.2021
Päättyy: 28.8.2021

Nuku yö ulkona, esteetön metsähotelli ja päivätapahtuma Nurmijärven Kiljavalla on peruttu vallitsevan koronatilanteen johdosta!

Ohjelmassa on luontorastipolku, liikunta-apuvälineiden ja toimintavälineiden kokeilua, melontaa sekä yöpymismahdollisuus esteettömässä metsähotellissa Nuku yö ulkona -tapahtumassa.

Tarjolla on ohjausta ja neuvontaa toimintavälineiden soveltuvuudesta ja hankinnasta sekä opastusta luontoliikunnan mahdollisuuksista ja luontoharrastuksista. Lisäksi rantaan pystytetään esteetön telttasauna (saunominen pientä maksua vastaan). Tapahtumassa on mahdollisuus tutustua eri järjestöjen toimintaan mukavan toiminnallisen tekemisen lomassa. Malike on mahdollistamassa soveltavaa melontaa.

Esteettömään metsähotelliin tulee varata majoittuminen etukäteen, muuten tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua. Esteettömässä metsähotellissa on erilaisia telttoja, jotka soveltuvat mm. apuvälineitä käyttäville yöpyjille. Esteettömän alueen läheisyydessä on huoltorakennus, jonka sisätiloista löytyy esteetön wc ja huoltohuone. Metsähotellissa on paikkoja rajoitetusti, joten varaathan yöpymispaikkasi ajoissa alla olevasta linkistä. Alueelle on varattu myös invapysäköinti.

Ilmoittautuminen Suomen Ladun metsähotelliin avautuu 21.6.

Tapahtuman osoite: Vihtilammintie 45, 05200 Rajamäki

Suomen luonnon päivän esteettömät tapahtumat

Suomen luonnon päivänä 28.8. on mahdollisuus tutustua uusiin esteettömiin reitteihin, kokeilla luontoliikunnan apuvälineitä tai vaikkapa nukkua yö esteettömässä metsähotellissa. Esteettömiä luontotapahtumia järjestetään Kiljavalla, Kurjenrahkassa ja Liesjärvellä. Lue lisää sivultamme
Esteettömät tapahtumat Suomen luonnon päivänä