Keväthangille-loma, Punkaharju

Tapahtuma alkaa 86 päivän päästä
Alkaa: 12.3.2019
Päättyy: 15.3.2019

Punkaharjun jylhät harjut kutsuvat sinua nauttimaan talvisesta luonnosta.

Malike ja Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry (MTLH) järjestävät Kruunupuistossa, Punkaharjulla Keväthangille-loman aikuisille, joilla on vaikea kehitys- ja liikuntavamma. Alustaviin lomasuunnitelmiin kuuluu ratsastusta, luistelua, pilkkimistä, kelkkailua sekä rentoutumista yhdessä. Lomalla saat hauskoja kokemuksia ja tutustut uusiin ihmisiin.

Lomalle osallistutaan yhdessä oman avustajan kanssa. Loma toteutetaan täysihoidolla. MTLH myöntää lomalle valituille lomatuen. Omavastuu on molemmilta 20€ /hlö/ vrk sisältäen täysihoidon. Lomallamme on yöpäivystys sekä yleisavustaja, joka on päivisin mukana avustamassa sinua, jos tarvitset lisää apua.

Keväthangille-lomalle voit hakea Maaseudun Terveys- ja Lomahuollon verkkosivuilta löytyvällä sähköisellä hakulomakkeella.

Huomaathan, että MTLH ilmoittaa valintapäätöksistä ainoastaan lomalle hyväksytyille. Mikäli et saa hakuajan päättymisen jälkeen ilmoitusta, voit tarkistaa MTLH:lta tai Malikkeelta oletko tullut valituksi lomalle.

Lomalle valitaan kuusi osallistujaa avustajineen.

Huomaathan, että hakuaika päättyy jo 12.12.2018

Yhteistyössä: Malike, MTLH ja Punkaharjun kuntoutuskeskus Kruunupuisto