Keväthangille-loma aikuisille, jotka tarvitsevat paljon tukea 4. – 7.2.2021

Tapahtuma alkaa 69 päivän päästä
Alkaa: 4.2.2021
Päättyy: 7.2.2021

Tartu erittäin harvinaiseen tilaisuuteen ja lähde aktiiviselle talvilomalle Rokualle! (Haku päättyi 17.11.2020)

Loman alustavassa ohjelmassa on hiihtoa, luistelua, hyvää seuraa ja talvisesta luonnosta nauttimista. Kaikkien lomalaisten osallistuminen erilaisiin toimintoihin on mahdollista toimintavälineiden avulla.

Lomalla otetaan tarkkaan huomioon koronasta johtuvat suositukset, esimerkiksi turvavälit ja maskien käyttö. Tämän lisäksi toimintaa järjestetään mahdollisimman paljon ulkona.

Tuettu loma on tarkoitettu aikuisille, jotka tarvitsevat sekä apuvälineen että toisen ihmisen apua arkielämään. Lomalle tullaan oman avustajan kanssa. Maaseudun Terveys- ja lomahuolto ry myöntää lomalle valituille lomatuen. Omavastuuosuus lomalaiselta on 20 euroa / vrk /hlö sisältäen täysihoidon ja lomaohjelman. Työsuhteessa olevan avustajan kulut maksaa MTLH. Jos avustaja on ystävä tai omainen, loman omavastuu on 20 euroa/vrk.

Lomalle haetaan MTLH:n kotisivulta löytyvällä sähköisellä hakulomakkeella. Haku päättyy 17.11.

Loma toteutetaan yhteistyössä: Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike, Suomen CP-liitto, Rokua Health & Spa ja Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry