Keskustelu alueellisesta vaikuttamisesta

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 2.6.2021
Päättyy: 2.6.2021

Tulevaisuuden Soten kehittämistä viedään eteenpäin hyvinvointialueittain. Tämä 2.6. ilta on tarkoitettu teille jäsenyhdistysten toimijoille, jotka olette mukana hyvinvointialueellanne alueellisessa vaikuttamisessa ja/tai olette kiinnostuneita siihen vaikuttamaan. Tavoitteena on antaa tietoa ja tukea tähän alueelliseen vaikuttamiseen sekä keskustella asioista yhteisesti.

Keskustelu järjestetään 2.6 kello 17.30-19.00 Teamsin välityksellä. Aiheena on kehitysvamma-alan erityisosaamisen säilyminen ja erityispalveluiden yhdenvertainen saatavuus. Keskustelussa on mukana mm. Vaikuttamistoiminnan päällikkö Jutta Keski-Korhonen.

Toivomme ilmoittautumiset ennakkokysymysten vuoksi 31.5.2021 mennessä  (verkkolomake on jo suljettu) mutta voit ilmoittautua mukaan vielä saman päivän aikana. Lähetämme osallistumislinkin ja ohjeen osallistumiseen 2.6. aamupäivällä.

Voit ilmoittautua mukaan laittamalla sähköpostia 2.6. 17.30 mennessä asiasta Salla Pyykköselle: salla.pyykkonen@tukiliitto.fi.

Tervetuloa mukaan!

Salla Pyykkönen