Keskustelu alueellisesta vaikuttamisesta (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 25.8.2021
Päättyy: 25.8.2021

Tulevaisuuden Soten kehittämistä viedään eteenpäin hyvinvointialueittain. Keskustelut alueellisesta vaikuttamisesta on tarkoitettu teille jäsenyhdistysten toimijoille, jotka olette mukana hyvinvointialueellanne alueellisessa vaikuttamisessa ja/tai olette kiinnostuneita siihen vaikuttamaan. Tavoitteena on antaa tietoa ja tukea tähän alueelliseen vaikuttamiseen sekä keskustella asioista yhteisesti.

Keskustelu järjestetään 25.8. kello 17.30 – 19.00 Teamsin välityksellä. Illan aluksi kerrataan lyhyesti tilanne missä mennään ja mikä on Tulevaisuuden-Sote uudistuksen tilanne valtakunnallisesti. Varsinaisena aiheena illalle on käydä keskustelua ja jakaa kokemuksia alueellisista strategioista sekä hyvinvointikertomuksista. Mitä sote-uudistus tarkoittaa hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen kannalta? Mitä hyvinvointikertomuksella tarkoitetaan? Miten siihen pääsee vaikuttamaan ja mitä siinä on hyvä huomioida?

Ilmoittaudu mukaan (siirry sivulle)
tällä verkkolomakkeella  tai laittamalla sähköpostia suoraan salla.pyykkonen@tukiliitto.fi viimeistään klo 17.25 mennessä. Ennakkokysymyksiä toivoimme 23.8. mennessä, mutta keskusteluun voi ilmoittautua  lomakkeella vielä saman päivän aikanakin.