Kerron itse, päätän itse -verkkoluento

Tapahtuma alkaa 14 päivän päästä
Alkaa: 8.10.2020
Päättyy: 8.10.2020

Puhevammaisten viikkoa vietetään tänä vuonna 5.– 11.10.2020.
Puhevammaisten viikko tuo esiin tietoa, puhevammaisten omaa ääntä, elämäntarinoita ja onnistuneita apuvälineratkaisuja, joiden avulla puhevammaiset ihmiset voivat osallistua yhteiskunnan normaaliin toimintaan. Tämän verkkoluennon tarkoituksena on nostaa esille oikeutta kommunikaatioon sekä lähi-ihmisten roolista sen mahdollistajana. Verkkoluento sopii erityisesti alan opiskelijoille, työntekijöille sekä muille läheisille.

Verkkoluento järjestetään Teams liven kautta, johon osallistut nettilinkin kautta laitteellasi. Tapahtumaan ei ole ennakkoilmoittautumista. Klikkaa itsesi mukaan klo 12.45 alkaen alla olevasti linkistä:
(linkki päivitetään tähän 1.10.2020).
Jos aiot osallistua tilaisuuteenmobiililaitteella (matkapuhelin tai tabletti) lataa mobiililaitteeseen ennakkoon Microsoft Teams -sovellus Google Play -kaupasta (Android) tai App Storesta (iOS).
Jos osallistut tietokoneella, osallistuminen onnistuu verkkoselaimen kautta.

Ohjelma

klo 13 Tietoisku Puhevammaisten viikosta, Minni Haveri Kehitysvammaisten Tukiliitto

klo 13.15  Mahdollisuudesta ilmaista itseään, mahdollisuudeksi toteuttaa itseään
– itsemääräämisoikeuden toteutuminen puhevammaisen elämässä, Minni Haveri ja Pia Mölsä, Tukiliitto