Kansainvälinen sisarusten päivä, SuperParkit

Alkaa: 10.4.2019
Päättyy: 10.4.2019

SuperPark tarjoaa

Sisarusten päivän kunniaksi SuperPark tarjoaa 10.4.2019 kaksi yhden hinnalla -edun eli sisarukselle maksuttoman sisäänpääsyn seuraaviin SuperParkeihin: Espoo, Jyväskylä, Oulu, Sveitsi, Tampereen Särkänniemi, Turku, Vantaa ja Vuokatti sekä SuperCornereihin Mikkelissä ja Tahkolla. Edun saa kassalla mainitsemalla koodin “SuperSisaruus”. Erityistä tukea tarvitsevan lapsen mahdollinen avustaja pääsee maksutta aina.

PS Erityinen sisarusten päivä -onnenpyörä pyörii ja sisaruskuvia otetaan SuperPark Särkänniemessä klo 16.30 – 19.30.

Lue lisää sivulta:
www.erityinensisaruus.fi

SuperPark tarjoaa: Supersisarukset 10.4.2019 kaksi yhden hinnalla -edun seuraaviin SuperParkeihin: Espoo, Jyväskylä, Oulu, Sveitsi, Särkänniemi, Turku, Vantaa ja Vuokatti + SuperCorner Mikkeli & Tahko. Edun saa kassalla SuperSisaruus-koodilla. #erityinensisaruus #superpark

Kansainvälinen sisarusten päivä myös Tampereen yliopistollisen sairaalan aulassa klo 13 – 15 onnenpyörä, valokuvausta yhdessä sisaruksen kanssa ja mahdollisuus tutustua eri toimijoiden toimintaan.
Tapahtumia järjestämässä: Erityinen sisaruus -projekti, Crohn ja Colitis ry, Diabetesliitto, kehitysvammaisten palvelusäätiö, Tampereen kehitysvammaisten tuki ry, Tampereen lastenklinikan tuki ry/kivaa tekemistä, Sairaala-arjen vastapainoksi -projekti ja Kehitysvammaisten Tukiliitto