Kaikkien Kesäfestari 2019, Oulun Kuusisaari

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 6.6.2019
Päättyy: 6.6.2019

Kesän paras Kaikkien Kesäfestari 2019 järjestetään Oulun Kuusisaaressa torstaina 6.6. kello 15 – 20. Pääesiintyjinä huippuartistit JANNA, TUOHIMAA sekä EELIS SAURIO. Lastenmaassa Liikkuva Laulureppu ja paljon mukavaa tekemistä perheen pienimmille. Mukana myös Oulun Kärpät. Tapahtuma on maksuton, esteetön ja päihteetön kaikille avoin tapahtuma.

Tapahtuman juuret ovat perinteisessä Tahkokankaan kesäjuhlassa, joka nyt siirtyy uuteen paikkaan ja laajenee kaikille avoimeksi, esteettömäksi ja päihteettömäksi ilmaistapahtumaksi. Tervetuloa!

Tapahtuman kartta-alue, katso tästä.

Kaikkien Kesäfestari 6.6.2019 aikataulu:

📌 Ohjelmalava klo 16-20
16 Avaussanat kaupunginjohtaja Päivi Laajala, Oulun kaupunki 🗣
16.15 Eelis Saurio yhtyeineen 🎶
17 Oulun Kärpät tervehtii kannattajiaan ja jakaa nimmareita 🏒🏅📝
17.30 Janna 🎶
19 Tuohimaa 🎶
20 Tapahtuma päättyy 👋🏻

📌 Lastenmaa klo 15-19
15-16 Ohjelmaa erityisryhmille ♿️
16 Lastenmaa avoinna kaikille 🆗
17 Liikkuva Laulureppu 🎶
19 Lastenmaan ohjelma päättyy 👋🏻

Liikkuvan Laulurepun konsertin lisäksi pienet festarivieraat pääsevät Lastenmaassa esimerkiksi rapsuttelemaan kaverikoiria ja Hali-Bernejä. Pientä korvausta vastaan tarjolla on myös poniratsastusta, kasvomaalausta ja onnenpyörä. Muista siis varata mukaan vähän käteistä!

💡Huomioi myös nämä seikat

• Torstaille on luvattu helteistä kesäsäätä. Varauduthan säänmukaisiin vaatteisiin ja ota vesipullo mukaan.
  • Maksutapana käteinen (alueella myytävät tuotteet mm. Festaripaitoja  hintaan 10 euroa kappale + Lastenmaan maksulliset huvit), Juveneksen festariravintolassa myös korttimaksu 💳
  • Paikalla on Juveneksen festariravintola, josta voit ostaa maistuvaa festariruokaa. Katso hinnasto tästä.
  • Tapahtumapaikalla on rajoitetusti parkkitilaa, josta suurin osa on invaparkkipaikkoja, muut autot ohjataan muualle. Suosittelemme saapumista julkisilla, kävellen tai pyöräillen.
  • Kaikkien Kesäfestari on pääsymaksuton, päihteetön ja kaikille avoin tapahtuma.

Tapahtuma-alueella paikalliset järjestöt ja yhteistyökumppanit esittelevät toimintaansa. Festariruokaa myy Juvenes.

Kaikkien Kesäfestarin pääjärjestäjät ovat Caritas-Säätiö, Nuorten Ystävät, Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry, Oulun kaupungin nuorisopalvelut ja PPSHP. Haluamme yhdessä tehdä hyvää!

Tule mukaan talkoisiin! Tapahtuma toteutetaan talkoilla ja haemme tapahtumaan vapaaehtoisia järjestelyavuksi. Mikäli haluat olla mukana tapahtuman järjestämisessä, ota yhteyttä Anniina Riipiseen (anniina.riipinen@caritaslaiset.fi tai 044 468 4222).