Kaarisillan Laulu, 11.3.2018, Tampere

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 11.3.2018
Päättyy: 11.3.2018

Kaarisillan Laulu esittää elokuva- ja musikaalisävelmiä

Kaarisillasta valmistuneita nuoria muusikoita kokoontui keväällä 2018 yhteen muodostaen muusikoiksi valmistuneiden kuoron: Kaarisillan Laulun. Muusikot tulivat täydellä sydämellä mukaan yhteismusisointiin mukaan eri puolilta Suomea.

Kaarisillan Laulu esiintyy
Tampereella Tulppaanitalossa

sunnuntaina 11.3.2018 klo 14

Konsertissa ”Tuulen värein – Sävelten siivin” esitetään mm. elokuva- ja musikaalisävelmiä (Pocahontas, Ihmemaa Oz, The Sound of Music). Laulamalla kuoro julistaa musiikin tekemisen ja nauttimisen riemun kuuluvan kaikille.

Kuoron johto Pia Raanoja, säestys Anniina Saarikko.

Konsertin järjestelyt toteutetaan yhteistyössä Kehitysvammaisten Palvelusäätiön kanssa. Konsertti on avoin ja maksuton kaikille. Konsertissa on vapaaehtoinen kahvimaksu. Tila on ensimmäisessä kerroksessa ja se on esteetön.

Kahvitarjoilua varten ennakkoilmoittautumiset toivotaan viimeistään tiistaihin 6.3.2018 mennessä

Markku.Vellas@kvps.fi
tai tekstiviestillä puhelin 050 5613 228

Lisätietoja Kaarisillan kuorosta ja toiminnasta

Pia Raanoja, kuoron johtaja
pia.raanoja@kaarisilta.fi

Marianne Heikkilä, toiminnanjohtaja
marianne.heikkila@kaarisilta.fi

Kaarisilta ry

Kaarisilta ry on vuonna 1986 perustettu valtakunnallinen yhdistys. Yhdistys on järjestänyt vuodesta 1987 lähtien toimintaa erityistä tukea tarvitseville henkilöille taide- ja toimintakeskuksessa, joka sijaitsee kulttuurihistoriallisessa Erstan kartanossa Lahden Villähteellä. Kartanon kaunis ja viihtyisä luontoympäristö luo toiminnalle harmonisen oppimisympäristön.

Kaarisilta tarjoaa päiväaikaista toimintaa, musiikin ja kuvallisen ilmaisun ammatillista koulutusta ja ammatilliseen koulutukseen valmentavaa koulutusta erityisopetuksena. Ammatillinen koulutus järjestetään yhteistyössä Koulutuskeskus Salpauksen kanssa. Keskeisiä toimintamuotoja ovat kuvataide, käsityö, keramiikka, musiikki ja liikunta.

Kaarisillan toiminta-ajatuksen perustana ovat eettiset ja esteettiset arvot, elämän ja yksilön kunnioittaminen. Kulttuuri- ja taidetapahtumien järjestäminen on merkittävä osa yhdistyksen toimintaa. Konsertteja, taidenäyttelyitä ja näytelmiä järjestetään kotimaassa ja ulkomailla.

www.kaarisilta.fi

Kuvan aihe: Jani Virtanen: ”Kitarat”, akryylimaalaus, 2017.