Jäsenyhdistysten verkkotreffit, Teams

Alkaa: 13.4.2022
Päättyy: 13.4.2022

Huhtikuun aihe: vaikuttaminen vapaaehtoisena

Hyvinvointialueiden tulon aiheuttama tarve rakentaa alueellisen vaikuttamisen uutta, vaikuttamistyöryhmiin perustuvaa toimintamallia on tuonut esille tarpeen keskustella perinpohjaisemmin vaikuttamistyöstä. Huhtikuun yhdistystreffeillä vaikuttamiskeskustelua taustoittaa alkuun Kansalaistoiminnan johtaja Lea Vaitti. Pohditaan yhdessä, miten Tukiliitto ja yhdistykset voivat vastata vaikuttamisen haasteisiin. Keskustellaan myös siitä, miten vaikuttamistyö jakautuu valtakunnallisesti ja alueellisesti.

Tukiliiton jäsenyhdistysten verkkotreffit ajankohtaisista asioista kerran kuukaudessa keskiviikkoisin kello 17.30 – 19. Treffit järjestetään kaikille alueille yhdessä.

• Verkkotreffeillä pääset kohtaamaan muita yhdistystoimijoita ja saat ajankohtaista yhdistyksille suunnattua tietoa. Treffit ovat avoimia, ja maksuttomia kaikille, ei vain yhdistysten hallitusjäsenille.
  • Vetäjänä toimii aluekoordinaattori. Treffeillä voi vierailla myös muita Tukiliiton asiantuntijoita.
  • Verkkokeskustelut järjestetään Teams-alustalla.
    • Ei ennakkoilmoittautumista. Jos kuitenkin haluat kutsun sähköpostiin, lähetä Ritvalle viestiä  sähköpostilla ritva.still@tukiliitto.fi

Varsinaisen aiheen lisäksi pieni info liittoseminaarin ja liittokokouksen käytänteistä. Linkki sivuille https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/liittokokous/

Tervetuloa kuulolle ja juttelemaan!

Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella Liity Jäsenyhdistysten verkkotreffeille 13.4. napsauttamalla tästä

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teamssin käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet