Jäsenyhdistysten verkkotreffit, Teams

Alkaa: 11.5.2022
Päättyy: 11.5.2022

Toukokuun teema: Tukiliiton sääntömuutosehdotukset liittokokouksessa 2022

Liittokokouksessa 11.6.2022 päätetään kolmesta erilaisesta sääntömuutosehdotuksesta. Sääntömuutokset koskevat rinnakkaisjäsenyyden mahdollistamista, liittokokoukseen osallistumista tietoliikenneyhteyden avulla ja liiton talousarviosta päättämistä. Haluamme viestiä ehdotuksista jäsenyhdistyksille hyvissä ajoin ennen liittokokousta, jotta yhdistykset ja kokousedustajat ehtivät perehtyä ehdotuksiin. Toukokuun yhdistystreffeillä sääntömuutosehdotusta esittelee liittohallituksen puheenjohtaja Petri Liukkonen. Muutosehdotukset perusteluineen löytyy sivulta Sääntömuutosehdotukset 2022

Tukiliiton jäsenyhdistysten verkkotreffit ajankohtaisista asioista kerran kuukaudessa keskiviikkoisin kello 17.30 – 19. Treffit järjestetään kaikille alueille yhdessä.

• Verkkotreffeillä pääset kohtaamaan muita alueesi yhdistystoimijoita ja saat ajankohtaista yhdistyksille suunnattua tietoa. Treffit ovat avoimia, ja maksuttomia kaikille, ei vain yhdistysten hallitusjäsenille.
  • Vetäjänä toimii alueesi aluekoordinaattori. Treffeillä voi vierailla myös muita Tukiliiton asiantuntijoita.
  • Verkkokeskustelut järjestetään Teams-alustalla.

Varsinaisen aiheen lisäksi pieni info liittoseminaarin ja liittokokouksen käytänteistä. Linkki sivuille https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/liittokokous/

Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella

Liity Jäsenyhdistysten verkkotreffeille 11.5. kello 17.30 napsauttamalla tästä  Ei ennakkoilmoittautumista. Jos kuitenkin haluat kutsun sähköpostiin, lähetä Ritvalle viestiä  sähköpostilla ritva.still@tukiliitto.fi

Tervetuloa kuulolle ja juttelemaan!

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teamssin käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet