Jäsenyhdistysten verkkokeskustelu ajankohtaisista asioista

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 18.8.2021
Päättyy: 18.8.2021

Jäsenyhdistysten verkkokeskustelut ajankohtaisista asioista kerran kuukaudessa keskiviikkoisin kello 17.30 – 19. Keskustelu järjestetään kaikille alueille yhdessä. 18.8. suunnitellaan yhdessä yhdistystoimijoiden tarpeista syksyn 2021 verkkokeskustelujen teemat.

• Verkkokeskusteluissa pääset kohtaamaan muita alueesi yhdistystoimijoita ja saat ajankohtaista yhdistyksille suunnattua tietoa. Verkkokeskustelut ovat avoimia kaikille, ei vain yhdistysten hallitusjäsenille.
  • Vetäjänä toimii alueesi aluekoordinaattori. Verkkokeskusteluissa voi vierailla myös muita Tukiliiton asiantuntijoita.
  • Verkkokeskustelut järjestetään Teams-alustalla, ilmoittautuminen päättyy aina edellisenä päivänä. Osallistumislinkki ilmoittautuneille lähetetään verkkokeskustelun päivän aamuna.

Tule ja liity mukaan tämän illan verkkokeskusteluun napsauttamalla tästä (Teams linkki)

Elokuun keskustelun aihe:

Suunnataan yhdessä katseet syksyyn ja tulevaan vuoteen. Jaetaan ajatuksia, ideoita ja kokemuksia. Mietitään yhdessä, miten järjestää toimintaa poikkeusaikana sekä sitä, mistä löytää motivaatiota ja jaksamista toiminnan suunnitteluun ja järjestämiseen näinä poikkeuksellisina ja epävarmoina aikoina. Keskustelussa saat lisäksi tietoa yhdistyksille suunnatusta tuesta ja voit esittää toiveita ja ideoita yhdistysten tukeen liittyen.

Syksyn päivämäärät keskiviikkoisin kello 17.30-19 (teemoja päivitetään)

• Elokuussa 18.8. Syksyn ja tulevan vuoden suunnitelmat, toiveita yhdistysten tuelle.
  • Syyskuussa 8.9.
  • Lokakuussa 13.10.
  • Marraskuussa 10.11.
  • Joulukuussa 8.12.

Ilmoittaudu mukaan syksyn tällä verkkolomakkeella (Linkki aukeaa uuteen välilehteen). Voit ilmoittautua joko yhteen tai vaikka kaikkiin keskusteluihin kerralla.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Kysy lisää aluekoordinaattoreilta: