Jäsenyhdistysten verkkokeskustelu ajankohtaisista asioista

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 10.11.2021
Päättyy: 10.11.2021

Jäsenyhdistysten verkkokeskustelut ajankohtaisista asioista kerran kuukaudessa keskiviikkoisin kello 17.30 – 19. Keskustelu järjestetään kaikille alueille yhdessä.

• Verkkokeskusteluissa pääset kohtaamaan muita alueesi yhdistystoimijoita ja saat ajankohtaista yhdistyksille suunnattua tietoa. Verkkokeskustelut ovat avoimia kaikille, ei vain yhdistysten hallitusjäsenille.
  • Vetäjänä toimii alueesi aluekoordinaattori. Verkkokeskusteluissa voi vierailla myös muita Tukiliiton asiantuntijoita.
  • Verkkokeskustelut järjestetään Teams-alustalla, ilmoittautuminen päättyy aina edellisenä päivänä. Osallistumislinkki ilmoittautuneille lähetetään verkkokeskustelun päivän aamuna.

Tapahtumaa päivitetään.

Syksyn päivämäärät keskiviikkoisin kello 17.30-19

• Marraskuussa 10.11. Kohtaa mut -kahvilan tai Arki haltuun -ryhmän perustaminen yhdistyksissä
    Teams-linkki illan keskusteluun: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä
  • Joulukuussa 8.12. Tukiliiton jäsenpalvelut ja toimintaraha.

Marraskuussa aiheena Kohtaa mut -kahvilan tai Arki haltuun -ryhmän perustaminen yhdistyksissä

”Kohtaa mut -kahvila tai Arki haltuun -ryhmä teidän yhdistykseenne – miten? Tervetuloa juttelemaan aiheesta Aarne ja Aune -hankkeen Jonnan ja Annen kanssa! Meiltä saatte koulutuksen osallistavan ryhmätoiminnan toteuttamiseen, valmiita materiaaleja sekä työnohjauksellista tukea. Voitte hakea toimintaan Tukiliiton toimintarahaa tammikuussa. Jutellaan Teamsissa lisää!

Ilmoittautuminen ja lisätiedot

Ilmoittaudu mukaan tällä verkkolomakkeella (Linkki aukeaa uuteen välilehteen). Voit ilmoittautua joko yhteen tai vaikka kaikkiin keskusteluihin kerralla.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Kysy lisää aluekoordinaattoreilta: