Järjestöpäivä, Tampere

Tapahtuma alkaa 44 päivän päästä
Alkaa: 3.11.2019
Päättyy: 3.11.2019

Tervetuloa Tulppaanitalolle keskustelemaan Kehitysvammaisten Tukiliiton ajankohtaisista aiheista.  Järjestöpäivässä on lyhyitä alustuksia ja keskusteluita liiton sääntöjen uudistamisesta ja toiminnan erilaisista tasoista ja rakenteista. Järjestöpäivä on tarkoitettu jäsenyhdistyksien edustajille ja siihen voi osallistua 1-2 edustajaa jokaisesta jäsenyhdistyksestä. Järjestöpäivään voi osallistua myös etäyhteydellä, joka tulee mainita ilmoittautumisen yhteydessä.

Järjestöpäivä 3.11. Tulppaanitalo, Pinninkatu 51, Tampere

10.00 Päivän avaus ja tarkoitus, Jyrki Pinomaa
Lyhyitä alustuksia ja keskusteluita

• liiton sääntöjen uudistamisesta sekä
  • liiton toiminnan erilaisista tasoista ja rakenteista.

Salaattilounas ja kahvi

alustukset ja keskustelut jatkuvat
14.30 Yhteenvetoa ja johtopäätöksiä
14.45 Yhteinen työskentely päättyy

Iltapäivässä esitellään myös Tukiliiton jäsenyhdistyksilleen tarjoamaa tukea ja koulutuksia, jotka löytyvät myös kotisivuiltamme  Tuemme yhdistyksiä.

Edellisenä iltana 2.11. saapuvilla on klo 19 alkaen mahdollisuus kokoontua yhteen ja tavata muita yhdistysten edustajia Tulppaanitalolla. Järjestöpäivä on maksuton, mutta osallistujat maksavat itse matkansa ja majoituksensa.

Majoituskiintiö 2.-3.11.2019 on varattu Laplans hotel Tampere, 2 hengen huone 129 euroa/vuorokausi ja yhden hengen huone 144 euroa/vuorokausi. Huoneet ovat varattavissa 30.9.2019 asti suoraan hotellista tampere@laplandhotels.com tai puhelin 03 3830 000 “Järjestöpäivä” kiintiötunnuksella.

Ilmoittautuminen järjestöpäivään 3.11. ja 2.11. iltatilaisuuteen tämän linkin kautta 25.10. mennessä.

Etäyhteys. Järjestöpäivään voi osallistua myös etäyhteydellä skype-neuvottelupuhelun kautta. Tukiliitto lähettää ennen tilaisuutta linkin neuvottelupuheluun osallistumista varten niille, jotka ovat ilmoittautumislomakkeella kertoneet osallistuvansa etäyhteydellä.

Lisätietoa:
Risto Burman
risto.burman@tukiliitto.fi

Kuvituskuva Tukiliiton liittokokouksesta 2019. Lappeenrannan kvt:n Sirpa Minkkinen ja Aulikki Kälviäinen toivat Etelä-Karjalan kuulumisia kokousväelle. Kuvaaja JT.