Järjestöpäivä, Tampere (osallistuminen myös etäyhteydellä)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 3.11.2019
Päättyy: 3.11.2019

Tervetuloa Tulppaanitalolle keskustelemaan Kehitysvammaisten Tukiliiton ajankohtaisista aiheista.  Järjestöpäivässä on lyhyitä alustuksia ja keskusteluita liiton sääntöjen uudistamisesta ja toiminnan erilaisista tasoista ja rakenteista. Järjestöpäivä on tarkoitettu jäsenyhdistyksien edustajille ja siihen voi Tulppaanitalolle osallistua 1-2 edustajaa jokaisesta jäsenyhdistyksestä. Lisäksi järjestöpäivään voi osallistua myös etäyhteydellä, joka tulee mainita ilmoittautumisen yhteydessä.

Järjestöpäivä 3.11. klo 9:45 -14:45 Tulppaanitalo, Pinninkatu 51, Tampere

9:45 Aamukahvit

10:00 Lyhyt esittelykierros: keitä paikalla?

Päivän tarkoitus: miksi olemme yhdessä tarkastelemassa liiton sääntöjä ja rakenteita, hallituksen puheenjohtaja Jyrki Pinomaa

10:30 Alustus: Tukiyhdistykset, tukipiirit, valtakunnalliset yhdistykset ja Tukiliitto – mikä on Kehitysvammaisten Tukiliiton rakenteet ja niiden tehtävät, toiminnanjohtaja Risto Burman

Pienryhmissä keskustelua: onko tarvetta muutokseen?

Yhteenveto

11:30-12 Liiton tuki yhdistyksille tällä hetkellä, entä tulevaisuudessa?  kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti

Lounas ja keskustelua

12:45 Alustus: liiton nykyiset säännöt vs. esitys liittokokoukselle 2019, hallituksen puheenjohtaja Jyrki Pinomaa

Pienryhmissä keskustelua: mitä esityksestä pitäisi säilyttää, mitä muuttaa – miten?

Evästystä hallitukselle

14:15 Yhteenvetoa ja johtopäätöksiä päivästä, hallituksen puheenjohtaja Jyrki Pinomaa

14:45 Yhteinen työskentely päättyy

Edellisenä iltana 2.11. saapuvilla on klo 19 alkaen mahdollisuus kokoontua yhteen ja tavata muita yhdistysten edustajia Tulppaanitalolla. Järjestöpäivä on maksuton, mutta osallistujat maksavat itse matkansa ja majoituksensa.

Majoituskiintiö 2.-3.11.2019 on varattu Laplans hotel Tampere, 2 hengen huone 129 euroa/vuorokausi ja yhden hengen huone 144 euroa/vuorokausi. Huoneet ovat varattavissa 30.9.2019 asti suoraan hotellista tampere@laplandhotels.com tai puhelin 03 3830 000 “Järjestöpäivä” kiintiötunnuksella.

Ilmoittautuminen järjestöpäivään 3.11. ja 2.11. iltatilaisuuteen tämän linkin kautta 25.10. mennessä.

Etäyhteys. Järjestöpäivään voi osallistua myös etäyhteydellä skype-neuvottelupuhelun kautta. Tukiliitto lähettää ennen tilaisuutta linkin neuvottelupuheluun osallistumista varten niille, jotka ovat ilmoittautumislomakkeella kertoneet osallistuvansa etäyhteydellä.

Lisätietoa:
Risto Burman
risto.burman@tukiliitto.fi

Kuvituskuva Tukiliiton liittokokouksesta 2019. Lappeenrannan kvt:n Sirpa Minkkinen ja Aulikki Kälviäinen toivat Etelä-Karjalan kuulumisia kokousväelle. Kuvaaja JT.