Infoilta yhdistyksille yhteisestä tekemisestä ja taloudellisesta tuesta

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 16.11.2020
Päättyy: 16.11.2020

Etsimme yhdistyksiä mukaan yhteiseen tekemiseen

Tule kuulolle ja innostu mukaan!

Tarjoamme tukea yhdistyksille toiminnan käynnistämiseen tai kehittämiseen nuorille ja aikuisille tukea tarvitseville ihmisille yhdessä Aarne ja Aune -hankkeen kanssa.

Tervetuloa yhdistyksille suunnattuun infoiltaan verkossa ma 16.11. klo 18 – 19.30.

Kerromme Arki haltuun -ryhmämallista sekä Kohtaa mut -kahvilasta, joka on avoin kohtaamispaikka.
Vuonna 2021 yhdistyksesi voi lähteä mukaan jommankumman toimintamallin kokeiluun Aarne ja Aune  -hankkeen tuella. Tuki tarkoittaa rahallista tukea, jolla voi palkata ryhmälle ohjaajan tai vuokrata tilan ja hankkia tarjoilut. Tuki tarkoittaa myös hankkeen työntekijöiden tukea perehdytykseen, toimintaan sekä valmiita materiaaleja käyttöön. Lisäksi mukaan valituille yhdistyksille järjestetään yhteisiä tapaamisia verkossa, joissa toimijat pääsevät vaihtamaan ajatuksia, kokemuksia ja vinkkejä toisten kanssa sekä vaikuttamaan siihen, minkälaista tukea yhdistyksille pitäisi jatkossa olla.

Taloudellinen tuki toimintaan haetaan tammikuussa 2021 ja toiminta käynnistyisi yhteistyössä hankkeen kanssa alkuvuoden – kevään aikana sovitusti. Tästä kuulet lisää infoillassa.

Infoillassa oman kokemuksensa Arki haltuun -ryhmän käynnistymisestä ja yhteistyöstä hankkeen kanssa kertoo Keuruun Seudun Kehitysvammaisten Tuki ry:n puheenjohtaja Tarja Rotola-Pukkila. Lisäksi kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti kertoo taloudellisen tuen hakemisesta.

Ilmoittaudu mukaan infoiltaan tästä linkistä to 12.11. mennessä: https://link.webropolsurveys.com/S/91F78B133E33D5D6

Infoiltaan osallistuminen ei vielä velvoita mihinkään eli kannattaa tulla kuulolle, voisiko hanke olla tukena yhdistyksenne toiminnan kehittämisessä.

Lisätietoja Aarne ja Aune -hankkeesta: https://www.tukiliitto.fi/toiminta/aikuiset/aarne-ja-aune-hanke/