Infoilta yhdistyksille verkossa: Tukea hallitustyön kehittämiseen

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 2.2.2021
Päättyy: 2.2.2021

Onko yhdistyksenne hallituksen kokoonpano muuttunut?
Onko hallitukseen tullut mukaan uusia henkilöitä, joille hallitustyö on vielä melko vierasta?
Onko hallituksella tarvetta tehdä ”välitilinpäätös” ja arvioida yhdistyksen toiminnan vaikuttavuutta ja kehittämistarpeita?
Ovatko hallituksen jäsenten roolit epäselvät ja keskinäinen työnjako tekemättä tai epätasapainossa?

Järjestämme tiistaina 2.2.2021 kello 17.30–19.00 infoillan, jossa kerromme jäsenyhdistyksillemme tarjottavasta Tukea hallitustyön kehittämiseen -tilaisuudesta.

Tukea hallitustyön kehittämiseen -tilaisuudessa keskitytään yhdistyksen hallitustyöskentelyyn. Hallituksen tehtävänä on arvioida yhdistyksen toiminnan nykytilaa, ajantasaisuutta ja tarkoituksenmukaisuutta. Arvioinnin tavoitteena on nostaa esiin yhdistyksen vahvuudet ja kannustaa yhdistystoiminnan parantamiseen. Tukea hallitustyön kehittämiseen -tilaisuudet ovat tilauksesta toteutettavia ja maksuttomia.

Ilmoittaudu mukaan täyttämällä verkkolomake, joka aukeaa tästä linkistä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 1.2.2021. Lähetämme ilmoittautuneille Teams-linkin ohjeineen tapahtumapäivän aamuna.