Infoilta yhdistyksille verkossa: Tukea hallitustyön kehittämiseen

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 2.2.2021
Päättyy: 2.2.2021

  • Onko yhdistyksenne hallituksen kokoonpano muuttunut?
  • Onko hallitukseen tullut mukaan uusia henkilöitä,
    joille hallitustyö on vielä melko vierasta?
  • Onko hallituksella tarvetta tehdä ”välitilinpäätös”
    ja arvioida yhdistyksen toiminnan vaikuttavuutta ja kehittämistarpeita?
  • Ovatko hallituksen jäsenten roolit epäselvät
    ja keskinäinen työnjako tekemättä tai epätasapainossa?

Järjestämme tiistaina 2.2.2021 kello 17.30–19.00 infoillan, jossa kerromme jäsenyhdistyksillemme tarjottavasta Tukea hallitustyön kehittämiseen -tilaisuudesta.

Tukea hallitustyön kehittämiseen -tilaisuudessa keskitytään yhdistyksen hallitustyöskentelyyn. Hallituksen tehtävänä on arvioida yhdistyksen toiminnan nykytilaa, ajantasaisuutta ja tarkoituksenmukaisuutta. Arvioinnin tavoitteena on nostaa esiin yhdistyksen vahvuudet ja kannustaa yhdistystoiminnan parantamiseen. Tukea hallitustyön kehittämiseen -tilaisuudet ovat tilauksesta toteutettavia ja maksuttomia.

Ilmoittaudu mukaan täyttämällä verkkolomake, joka aukeaa tästä linkistä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 1.2.2021. Lähetämme ilmoittautuneille Teams-linkin ohjeineen tapahtumapäivän aamuna.