Infoilta verkossa Koillismaan ja Lapin alueen yhdistyksille

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 23.8.2021
Päättyy: 23.8.2021

Tervetuloa verkossa pidettävään Elämä omaksi -hankkeen infoiltaan ma 23.8.2021 klo 17.30 – 19.00.

Hanke on käynnistynyt Lapin ja Koillismaan alueella. Hanke kestää kaksi vuotta ja alueille palkataan työntekijöitä käynnistämään paikallisia ja virtuaalisia kohtaamispaikkoja, Kohtaa mut -kahviloita, sekä tuottamaan lyhytkestoisia yksilöllisiä tukiprosesseja tukea tarvitseville nuorille ja aikuisille alueella yhteistyössä jäsenyhdistystemme kanssa. Lisäksi kehitämme kehitysvammaisten tai samankaltaista tukea tarvitsevien nuorten ja aikuisten kokemustoimintaa.

Hankkeen hakemusvaiheessa yhteistyöhön lähti osa alueen yhdistyksistä. Nyt kutsumme mukaan myös muita alueen tukiyhdistyksiä, jotka ovat kiinnostuneita kuulemaan toiminnan kehittämisestä nuorille ja aikuisille kehitysvammaisille tai samankaltaista tukea tarvitseville alueella. Olet tervetullut verkossa pidettävään infoiltaan ma 23.8. klo 17.30 – 19.00. Infoillassa kerromme hankkeen tämänhetkisistä suunnitelmista ja aikatauluista ja miten yhdistys pääsee mukaan yhteiseen tekemiseen. Voit välittää kutsun myös muille yhdistyksessäsi.

Infoiltaan pitää ilmoittautua su 22.8. mennessä tästä linkistä:

Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin ja ohjeet Teams-tapaamiseen ma 23.8. aamupäivällä.

Tervetuloa kuulolle ja saamaan lisää tietoa hankkeen suunnitelmista.

Euroopan unioni - Euroopan sosiaalirahasto