Henkilökohtaisen budjetoinnin ryhmäkeskustelu verkossa klo 18 – 19.30

Alkaa: 11.6.2018
Päättyy: 11.6.2018

Henkilökohtaisen budjetoinnin ryhmäkeskustelu verkossa 11.6. klo 18 – 19.30

Millainen keskustelu on kyseessä?

Henkilökohtaisen budjetoinnin ryhmäkeskusteluun kuuluu ennakkomateriaali, johon tutustut itsenäisesti sinulle sopivana ajankohtana ja ryhmäkeskustelu, joka käydään Tukinet-verkkoympäristössä.

Ennakkomateriaaleihin tutustumiseen tarvitset aikaa noin vartin ja ne ovat käytössäsi muutamaa päivää ennen ryhmäkeskustelua. Ryhmäkeskustelussa voit esittää kysymyksiä henkilökohtaisen budjetoinnin asiantuntijalle, Kehitysvammaisten Palvelusäätiön Petteri Kukkaniemelle. Voit lähettää kysymyksesi myös etukäteen sähköpostilla wilma.karikko@tukiliitto.fi

Miten pääsee mukaan?

Ryhmäkeskusteluun voit ilmoittautua wilma.karikko@tukiliitto.fi
Saat paluuviestinä tarkemmat ohjeet siitä, miten pääset tähän suljettuun keskusteluun mukaan. Ryhmäkeskusteluun otetaan 15 ensimmäistä ilmoittautujaa. Keskustelu materiaaleineen on maksuton. Ilmoittautumisen tietosuojaseloste.

Kenelle?

Perheille, jotka haluavat tietää lisää henkilökohtaisesta budjetoinnista. Mikäli osaat käyttää facebookia, whatsapppia tai sähköpostia, eli omaat tavanomaiset netinkäyttötaidot, pystyt osallistumaan tähän ryhmäkeskusteluun.

Kohdataan verkossa!
Verkkoauttamisen Tuleva-hanke