Harvinaisuus+kehitysvamma -vertaistapaaminen aikuisille

Tapahtuma alkaa 166 päivän päästä
Alkaa: 4.11.2022
Päättyy: 6.11.2022

Onko sinulla harvinainen sairaus tai vamma, johon liittyy kehitysvamma tai laaja-alaisia oppimisvaikeuksia? Haluatko vaihtaa kokemuksia elämästä harvinaisena muiden samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa?

Vertaistapaaminen järjestetään Jyväskylän lähellä Laukaalla, Kylpylähotelli Peurungassa. Vetäjä ja ohjaajat auttavat sinua osallistumaan tapaamisen ohjelmaan. Tapaamisessa ei ole vapaa-ajalla ohjaajia eikä yövalvontaa. Jos tarvitset erityistä apua tai ohjausta hotellissa tai kylpylässä, ota mukaasi oma avustaja. Avustajan yöpyminen ja täysihoito kuuluu tapaamisen hintaan.

Avustaja voi olla myös lähiomainen. Lähiomaisille järjestetään tapaamisessa myös omaa ohjelmaa. Mukaan mahtuu 10-12 vammaista osallistujaa ( yhteensä 20 hlöä).

Tapaaminen on maksuton, sisältäen täysihoidon sekä majoituksen. Majoitus on kahden hengen huoneissa. Jos haluat yöpyä yhden hengen huoneessa, maksat huoneen hinnan erotuksen (100-120 euroa) itse hotellilla.

Matkakuluista ja -järjestelyistä jokainen vastaa itse. Jyväskylästä Laukaalle pääsee bussilla, tarvittaessa ohjaaja voi auttaa yksin matkustavia siirtymisessä Jyväskylän matkakeskuksesta bussipysäkille ja oikeaan bussiin.

Ilmoittautuminen 30.9. mennessä.