Harvinaisten perhetapaaminen Wolf-Hirschhornin oireyhtymä, Kylpylähotelli Peurunka

Tapahtuma alkaa 160 päivän päästä
Alkaa: 30.8.2019
Päättyy: 1.9.2019

Tapaaminen on tarkoitettu perheille, joissa lapsella/nuorella/aikuisella on harvinainen  Wolf-Hirshornin oireyhtymä. Järjestäjänä on Kehitysvammaisten Tukiliiton Harvinaiset. Viikonlopun aikana on mahdollisuus tavata muita perheitä ja osallistua perheiden yhteiseen ohjelmaan. Lauantaina vanhemmilla on mahdollisuus  omiin vertaiskeskusteluihin ja kokemusten vaihtamiseen vetäjän johdolla, kun lapsilla ja nuorilla on omaa ohjelmaa ohjaajien kanssa.

Tapaamiseen liittyy verkkotyöskentely, (perheiden tutustuminen ) ennen varsinaista tapaamisviikonloppua. Verkkotyöskentelyn jankohdasta ilmoitetaan myöhemmin.

Tapaaminen alkaa perjantaina klo 18.00 päivällisellä ja loppuu sunnuntaina lounaaseen klo 12.00. Lastenohjaajat ovat lasten kanssa lauantaina  klo 10.-17.00. Muun ajan lapset ovat vanhempien vastuulla.

Tapaaminen on osallistujaperheille maksuton.  Osallistujille kuuluu täysihoito ja majoitus sekä mahdollisuus käyttää kylpylän palveluja. Mukaan mahtuu kahdeksan perhettä ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisäksi tapaamiseen voi osallistua lauantaina (ja sunnuntaina) päiväosallistujana.

Ohjelma ja osallistumislomake huhtikuussa 2019.