Harvinaisten isovanhempien tapaaminen

Tapahtuma alkaa 60 päivän päästä
Alkaa: 15.10.2022
Päättyy: 16.10.2022

Lapsenlapsen harvinainen sairaus tuo isovanhemmat yhteiseen viikonlopun viettoon Harvinaiskeskus Norion järjestämään tapaamiseen Tampereelle 15.-16.10.2022. Tapaaminen alkaa lauantaina klo 12.00 lounaalla ja päättyy sunnuntaina noin klo 15.00. Viikonlopun aikana keskustellaan vetäjien johdolla mielen päällä olevista asioista vertaisessa seurassa, syödään ja vietetään aikaa yhdessä. Mukaan ovat tervetulleita ympäri Suomen isovanhemmat tai vastaavassa roolissa olevat, joiden lapsenlapsella on harvinainen sairaus ja siihen liittyen kehitysvamma tai vastaavaa tuen tarvetta.

Viikonlopputapaaminen järjestetään rautatieaseman välittömässä läheisyydessä Tulppaanitalolla, Kehitysvammaisten Tukiliiton tiloissa, osoitteessa Pinninkatu 51, 33100 Tampere. Majoitus on läheisessä Scandic Tampere Station -hotellissa. Yksin osallistuvat majoittuvat yhden hengen huoneissa, ystävän tai kumppanin kanssa tuleville on myös kahden hengen huoneita. Tapaaminen on maksuton ja sisältää ruokailut ja majoituksen la-su välisenä yönä. Halukkaat voivat yöpyä samassa hotellissa jo pe-la vastaisen yön omalla kustannuksella. Tuon yön hinta on 113 e/yhden hengen huone tai 133 e/kahden hengen huone sisältäen aamiaisen.

Ilmoittaudu mukaan 28.9. mennessä klikkaamalla tästä ilmoittautumislomakkeeseen Webropoliin (linkki avautuu uudessa ikkunassa).

Lämpimästi tervetuloa mukaan!