Harvinaiset kromosomimuutokset vertaistapaaminen

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 16.10.2021
Päättyy: 17.10.2021

Lämpimästi tervetuloa 16.-17.10.2021 Harvinaiskeskus Norion järjestämään vertaistapaamiseen tapaamaan muita perheitä, joissa lapsella tai nuorella on harvinainen kromosomimuutos. Tapaaminen järjestetään Iiris-keskuksessa Helsingin Itäkeskuksessa (Marjaniementie 74). Ensisijalla ovat perheet, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet vastaavaan tapaamiseen.

Kirjain- ja numeroyhdistelmä diagnoosissa voi olla osallistujilla eri, mutta arjen haasteet usein hyvinkin samanlaisia. Vertaistapaaminen tarjoaa koko perheelle mahdollisuuden sekä ohjattuun että vapaaseen yhdessäoloon, vinkkien vaihtoon ja tiedon jakamiseen. Ohjelmaa on perheille yhteisesti sekä erikseen vanhemmille ja lapsille/nuorille. Lasten/nuorten hoitoa ja ohjelmaa varten on varattu riittävä määrä osaavaa henkilökuntaa vanhempien ohjelmien ajaksi. Iiris-keskus on täysin esteetön ja majoitus on perhehuoneissa. Tapaaminen alkaa lauantaina klo 12.00 alkavalla lounaalla ja päättyy sunnuntaina lounaaseen.

Tapaaminen on täynnä, mutta voit kysyä peruutuspaikkoja Taija Humistolta
taija.humisto@tukiliitto.fi