Harvinaisen hieno viikonloppu perheille 24. – 26.9.2021, Turku

Tapahtuma on käynnissä
Alkaa: 24.9.2021
Päättyy: 26.9.2021

Toiminnallinen vertaistapaaminen perheille, joiden lapsella on harvinainen sairaus, johon liittyy kehitysvamma ja vaikea liikuntavamma. Kurssipaikkana on Erityisosaamiskeskus Suvituuli Turussa.

Malike ja Harvinaiskeskus Norio tarjoavat vaikeasti vammaisten lasten perheille monipuolisen vertaistuellisen viikonlopun sisältäen erityisuintia, lähiluonnossa liikkumista ja harvinaisuuteen liittyvien ajatusten jakamista. Vaikeasti vammaisten lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan Malikkeen toimintavälineiden avulla. Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliiton ohjaajat tulevat vetämään erityisuintia. Ohjelmaa on sekä perheille yhteisesti että erikseen vanhemmille ja lapsille/nuorille. Lasten ja nuorten ohjelmaan on varattu riittävä määrä osaavia ohjaajia ja hoitajia eri-ikäisille. Ohjelma tarkentuu lähempänä tapaamista.

Erityisosaamiskeskus Suvituuli tarjoaa viihtyisät ja esteettömät majoitustilat Turun Hirvensalossa. Viikonloppu on maksuton, mutta matkakuluista tulee huolehtia itse.

Hae mukaan 20.8. mennessä klikkaamalla tästä ilmoittautumislomakkeeseen.

Mukaan voidaan ottaa kahdeksan perhettä.

Yhteistyössä: Malike, Harvinaiskeskus Norio ja Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliitto.