Harvinaisen hieno viikonloppu 23.–25.9.2022, Kangasala

Tapahtuma alkaa 84 päivän päästä
Alkaa: 23.9.2022
Päättyy: 25.9.2022

Toiminnallinen vertaistapaamisen viikonloppu perheille, joiden lapsella on harvinainen sairaus, johon liittyy kehitysvamma ja vaikea liikuntavamma. Kurssipaikkana on Ikifit Oy /Kuntoutus Apila Kangasalla (Reumantie 6, 36200 Kangasala).

Malike ja Harvinaiskeskus Norio tarjoavat vaikeasti vammaisten lasten perheille monipuolisen, vertaistuellisen viikonlopun sisältäen erityisuintia, lähiluonnossa liikkumista ja harvinaisuuteen liittyvien ajatusten jakamista. Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliiton ohjaajat ovat mukana ohjaamassa uintia. Ohjelmaa on sekä perheille yhteisesti että erikseen vanhemmille ja lapsille/nuorille. Lasten ja nuorten ohjelmaan on varattu riittävä määrä osaavia ohjaajia ja hoitajia eri-ikäisiä osallistujia varten. Vaikeasti vammaisten lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan Malikkeen toimintavälineiden avulla.

Tarkempi ohjelma julkaistaan lähempänä tapaamista.

Viikonloppu on maksuton, mutta matkakuluista tulee huolehtia itse. Mukaan voidaan ottaa kahdeksan perhettä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu 20.8.2022 mennessä. Linkki sähköiseen hakemukseen (aukeaa uuteen ikkunaan).

Yhteistyössä: Malike ja Harvinaiskeskus Norio

Uintihetki Malikkeen perhekurssilla 2018. Kuva: Malike