Europe in Action 2021 (SKILLS)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 8.6.2021
Päättyy: 11.6.2021

Suomeksi (In English below)

Europe in Action -konferenssi on tänä vuonna verkossa järjestettävä virtuaalitapahtuma. Tapahtuma-aika on 8.–11.6.2021. Tapahtuma on maksuton!

Europe in Action on eurooppalaisen kattojärjestömme Inclusion Europen vuosittainen konferenssi.

Konferenssin teema on SKILLS – Taidot. Keskustelemme siitä, miten kehitysvammaiset ihmiset pystyvät hyödyntämään taitojaan työelämässä ja yhteiskunnassa. Aihetta tarkastellaan sekä palkkatyöllistymisen että työ- ja päivätoiminnan kehittämisen näkökulmasta.

Nelipäiväisen konferenssin monipuolinen ohjelma tarjoaa tietoa ja innostavia esimerkkejä Suomesta ja muualta Euroopasta. Konferenssi antaa myös mahdollisuuden verkostoitua ja keskustella työllistymisestä sekä osallisuutta edistävästä toiminnasta.

Nähdään verkossa kesäkuussa!

In English

The Europe in Action conference is an free online event this year. The event time is from 8th to 11th of June in 2021.

Europe in Action is an annual conference organized by Inclusion Europe. The conference brings together people with learning disabilities, their families and professionals across Europe to hear, speak and exchange their ideas. Inclusion Finland and Inclusion Europe organizes this years event in cooperation.

This year the theme of the conference is SKILLS. How to get the skills of the people with intellectual disabilities in use in working life and society? Theme includes employment and support for employment as well as development of day services towards person-centered support to community inclusion.

Conference will be an opportunity to hear examples and knowledge of theme, latest trends and innovations in support for employment and inclusion.

Join us online in June!