Etelä-Suomen alueen jäsenyhdistysten verkkokeskustelu ajankohtaisista asioista

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 2.12.2020
Päättyy: 2.12.2020

Etelä-Suomen alueen eli Uudenmaan, Varsinais-Suomen ja Etelä-Hämeen alueiden jäsenyhdistysten verkkokeskustelussa käsitellään yhdistyksille ja jäsenistölle ajankohtaisia asioita sekä päästään keskustelemaan muiden alueen yhdistystoimijoiden kanssa. Verkkokeskustelut ovat kaikille avoimia ja suunnattu kaikille jäsenyhdistyksissä toimiville sekä vapaaehtoisille jäsenille.

Etelä-Suomen alueen  yhdistysten joulukuun  verkkokeskustelu keskiviikkona 2.12. klo 17 – 18

Joulukuun teema:

Tukiliiton taloudellinen tuki jäsenyhdistyksille ja keskustelua tulevan vuoden toiminnasta. Aiheesta kanssanne keskustelemassa ja kysymyksiin vastaamassa Lea Vaitti, Kansalaistoiminnan päällikkö.

• keskustellaan tulevien vuosien toiminnan suuntaviivoista ja yhdistystoimintaan haettavissa olevasta taloudellisesta tuesta
  • jaetaan esimerkiksi ajatuksi ja kokemuksia siitä, miten erilaisia tilaisuuksia ja tapahtumia voi toteuttaa poikkeusaikana
  • mahdollisuus kysyä lisää taloudellisen tuen tarkennuksista Lealta – haku tammikuu 2021
  • Keskustelun vetäjänä toimii alueen aluekoordinaattori Salla Pyykkönen.
  • Keskustelu järjestetään Teams alustalla.
  • Ilmoittautuminen viimeistään edellispäivänä, niin Teams -linkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostiin keskustelupäivän aamuna.
  • Ilmoittautuminen joulukuun verkkokeskusteluun viimeistään tiistaina 1.12:
    Ilmoittautuminen (klikkaaminen avaa lomakkeen)

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Tiedoksi:

Etelä-Suomen alueen yhdistysten verkkokeskustelut järjestetään ensi vuoden alusta kuukauden toinen keskiviikko. Seuratkaa tapahtumakalenteria!

Esittäkää myös toiveita, kun teillä yhdistyksinä nousee aiheita esille, mistä on tarvetta yhteisesti keskustella. Kehitellään ja ideoidaan näitä teidän tarpeita vastaaviksi.

Kysy lisää ja ota yhteyttä: