Etelä-Suomen alueen jäsenyhdistysten verkkokeskustelu ajankohtaisista asioista

Tapahtuma alkaa 44 päivän päästä
Alkaa: 2.12.2020
Päättyy: 2.12.2020

Etelä-Suomen alueen eli Uudenmaan, Varsinais-Suomen ja Kanta- ja Päijät-Hämeen alueiden jäsenyhdistysten verkkokeskustelussa käsitellään yhdistyksille ja jäsenistölle ajankohtaisia asioita sekä päästään keskustelemaan muiden alueen yhdistystoimijoiden kanssa. Verkkokeskustelut ovat kaikille avoimia ja suunnattu kaikille jäsenyhdistyksissä toimiville sekä vapaaehtoisille jäsenille.

Etelä-Suomen alueen  yhdistysten joulukuun  verkkokeskustelu järjestetään keskiviikkona 2.12. klo 17-18

Joulukuun teema: (päivitetään lähempänä).

• Keskustelun vetäjänä toimii alueesi aluekoordinaattori Salla Pyykkönen.
  • Keskustelu järjestetään Teams alustalla.
  • Ilmoittautuminen viimeistään edellispäivänä, niin Teams -linkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostiin keskustelupäivän aamuna.
  • Ilmoittautuminen joulukuun verkkokeskusteluun viimeistään tiistaina 1.12: Ilmoittautuminen

Olet lämpimästi tervetullut yhteisten asioiden äärelle!

Tiedoksi:

Etelä-Suomen alueen yhdistysten verkkokeskustelut järjestetään myös keväällä 2021 – helmikuusta alkaen. Seuratkaa tapahtumakalenteria.

Esittäkää myös toiveita, kun teillä yhdistyksinä nousee aiheita esille, mistä on tarvetta yhteisesti keskustella. Kehitellään ja ideoidaan näitä teidän tarpeita vastaaviksi.

Kysy lisää ja ota yhteyttä: