Etelä-Suomen alueen jäsenten verkkokeskustelu ajankohtaisista asioista

Tapahtuma alkaa 48 päivän päästä
Alkaa: 13.1.2021
Päättyy: 13.1.2021

Etelä-Suomen alueen eli Uudenmaan, Varsinais-Suomen ja Etelä-Hämeen alueiden  jäsenistön verkkokeskustelussa käsitellään yhdistyksille ja jäsenistölle ajankohtaisia asioita sekä päästään keskustelemaan muiden alueen yhdistystoimijoiden kanssa. Verkkokeskustelut ovat kaikille avoimia ja suunnattu kaikille jäsenyhdistyksissä toimiville sekä vapaaehtoisille jäsenille.

Etelä-Suomen alueen  yhdistysten tammikuun verkkokeskustelu keskiviikkona 13.1. klo 17-18

Tammikuun teema: (tarkentuu lähempänä)

• Keskustelun vetäjänä toimii alueen aluekoordinaattori Salla Pyykkönen.
  • Keskustelu järjestetään Teams alustalla.
  • Ilmoittautuminen viimeistään edellispäivänä, niin Teams -linkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostiin keskustelupäivän aamuna.
  • Ilmoittautuminen joulukuun verkkokeskusteluun viimeistään tiistaina 12.1. (ilmoittautumislinkki tulee tähän myöhemmin)

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Tiedoksi:

Etelä-Suomen alueen yhdistysten verkkokeskustelut järjestetään vuoden 2021 alusta joka kuukauden toinen keskiviikko. Seuratkaa tapahtumakalenteria!

Esittäkää myös toiveita, kun teillä yhdistyksinä nousee aiheita esille, mistä on tarvetta yhteisesti keskustella. Kehitellään ja ideoidaan näitä teidän tarpeita vastaaviksi.

Kysy lisää ja ota yhteyttä: