Esteetön luontopäivä klo 10-15, Kokkola PERUTTU!

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 23.10.2021
Päättyy: 23.10.2021

RETKI ON VALITETTAVASTI PERUTTU VÄHÄISEN OSALLISTUJAMÄÄRÄN VUOKSI!

*********

Tule mukaan koko perheen syysretkelle Kokkolaan! Nuorisokeskus Villa Elban (Sannanrannantie 60, 67200 Kokkola) ulkoilualueella erityislapsiperheet pääsevät nauttimaan upeista luontopoluista ja ympäröivästä luonnosta. Kaikkien osallistuminen retkeen mahdollistetaan Malikkeen toimintavälineillä, jotka soveltuvat erinomaisesti maastoliikkumiseen.

Päivän alustava aikataulu:

klo 10:00 – Päivän aloitus ensimmäiselle retkiryhmälle
klo 10:30 – Luontoretki: ryhmä 1 ja Orvari Oravan seikkailu
klo 12:00 – Päivän aloitus toiselle retkiryhmälle
klo 12-14 – Yhteinen keittolounas ja kahvit ulkona grillikatoksessa
klo 14:00 – Luontoretki: ryhmä 2 ja Orvari Oravan seikkailu

Ensimmäiselle luontoretkelle klo 10:30 osallistuvien perheiden päivä alkaa klo 10:00 ja päättyy lounaan jälkeen. Toiselle luontoretkelle klo 14:00 osallistuvien perheiden päivä alkaa lounastuksella klo 12:00.

Lounastauon aikana on mahdollisuus toimintavälineiden kokeiluun. Luontoretkelle voivat osallistua kaikki perheenjäsenet. Luontoretken aikana on myös mahdollisuus jäädä Villa Elbaan ja osallistua Orvari Oravan seikkailuun. Huoltajan/aikuisen tulee osallistua seikkailuun alle kouluikäisten lasten kanssa tai jos lapsi tarvitsee erityistä tukea.

Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa. Jokainen osallistuja on vastuussa omasta turvallisuudestaan, eikä osallistujia ole vakuutettu järjestäjän toimesta. Vanhemmat ovat koko tapahtuman ajan vastuussa lapsistaan, huolehtivat lastensa liikkumisesta tiloissa ja ohjelmaan osallistumisesta.

Ilmoittautuminen:

Tapahtumaan ilmoittaudutaan 11.10. mennessä Leijonaemot ry:n sivujen kautta. Mukaan mahtuu 8 perhettä/retki.

Osallistumismaksu:

15 €/perhe ja lisäosallistujat (yli 4 henk) perheestä: 5 €/hlö. Maksu sisältää ohjelman sekä ruokailun. Osallistumislasku lähetetään ilmoittautuneille sähköpostilla ja se tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä. Tapahtumaan osallistuminen vahvistuu maksusuorituksella ja maksamattomat varaukset vapautetaan eräpäivän jälkeen ja jaetaan varasijoille oleville tai uusille ilmoittautujille ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistumiseen ei vaadita Leijonaemot ry:n jäsenyyttä.

lapsi keltaisessa takissa istuu monitoimirattaissa aurinkolasit päässä, syksyinen metsä taustalla

Tiedustelut:

toimisto@leijonaemot.fi tai puh. 045 8936 493.

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Malikkeen ja Leijonaemot ry:n  (Perhe edellä puuhun -hanke) kanssa.