Chat verkossa: Kysy opintoneuvojalta opiskelusta ammatillisessa erityisoppilaitoksessa

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 12.3.2019
Päättyy: 12.3.2019

Kysy opintoneuvojalta opiskelusta ammatillisessa erityisoppilaitoksessa – chat

Tiistaina 12.3.2019 on hyvä tilaisuus kysyä Ammattiopisto Luovin opintoneuvoja Pia Tervoselta sekä Kehitysvammaisten Tukiliiton työelämäasiantuntija Mari Hakolalta jatko-opinnoista. Haku keväällä vaativana erityisenä tukena järjestettävään ammatilliseen koulutukseen on 13.3.-3.4.2019. Chat on tarkoitettu nuorille ja vanhemmille, sekä lähi-ihmisille ja työntekijöille. Chat tarkoittaa verkossa kirjoittamalla käytävää keskustelua, jossa keskustelijat ovat samaan aikaan paikalla.

Avoin ja maksuton chat-neuvonta järjestetään Tukinetissä 12.3. 2019 klo 18.00.-19.30.

Chattiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mutta keskusteluun liittyäksesi tarvitset Tukinet-tunnukset. Löydät chatin Tukinetistä kohdasta Liveryhmät, kun se alkaa klo 18.00. Chatin nimi on “Kysy opintoneuvojalta opiskelusta ammatillisessa erityisoppilaitoksessa” ja se on merkitty Kehitysvammaisten Tukiliiton logolla.

Näin hankit tunnukset Tukinettiin

Mene verkko-osoitteeseen www.tukinet.net

Sivun vasemmassa yläkulmassa on teksti: rekisteröidy. Klikkaa tätä tekstiä.

Sinua pyydetään antamaan käyttäjätunnus, salasana ja nimimerkki. Käyttäjätunnuksesi voi olla mikä vain ja se ei näy muille, osallistut keskusteluun nimimerkilläsi. Nimimerkkisi voit valita vapaasti. Asiantuntijat osallistuvat chattiin omilla nimillään. Sivun alalaidasta löytyy Rekisteröidy-painike, jota painamalla rekisteröinti onnistuu. Rekisteröidyttyäsi voit kirjautua Tukinet-palveluun sivun vasemmasta yläkulmasta. Kirjautumiseen käytetään käyttäjätunnusta.

Olemme tehneet videon Tukinet-tunnusten hankkimisesta, voit katsoa sen tästä.

Mikäli sinulla on kysyttävää chatista tai Tukinet-tunnusten hankkimisesta, voit kysyä neuvoja joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen wilma.karikko@tukiliitto.fi tai soittaa Wilmalle numeroon 040 6743 631

Chatin järjestää Kehitysvammaisten Tukiliiton verkkoauttamisen Tuleva-hanke.