Chat-ryhmäkeskustelu: Kaikille avoin verkkokahvila Tukinetissä

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 18.3.2020
Päättyy: 18.3.2020

Verkkokahvila, eli chat-ryhmäkeskustelu, on avoinna keskiviikkona 18.3.2020 kello 17 – 19.

Verkkokahvilaan voit liittyä tästä linkistä. Et tarvitse käyttäjätunnuksia etukäteen. Mikäli kirjautumisessa on ongelmia,
soita 040 6743 631/Wilma

Linkin avauduttua, hyväksy kutsu liittyä kanavalle. Sen jälkeen avautuu ninchat-ikkuna. Valitse “Luo tunnus”. Anna pyydettäessä nimi. Sähköpostiosoitetta tai salasanaa ei tarvitse laittaa.Valitse “Luo vierastunnus” ja voit aloittaa keskustelun muiden kanssa.

Peruuntuiko kauan odotettu tapahtuma tai harrastusryhmän pelireissu? Jäikö vertaisryhmäsi tapaamistauolle? Istahda omalle kotisohvalle ja tule verkkokahvilaan. Verkkokahvilassamme voit jutella muiden kanssa tämän yllättävän tilanteen vaikutuksista omaan ja perheesi elämään. Kahvilan keskustelu käydään Tukinetissä kirjoittamalla.

Ryhmää vetävät Tukiliiton työntekijät. Haluamme tarjota paikan keskusteluille sekä pohdintojen ja ajatusten jakamiselle nyt, kun muiden tapaaminen ei ole viranomaisten ilmoituksen perusteella suositeltavaa.

Tukiliitolla ja muilla järjestöillä on paljon tukea sekä tietoa tarjolla myös verkossa. Nyt on hyvä tilaisuus hyödyntää verkon mahdollisuuksia.
Tukiliiton tarjonnan löydät tästä.

Yksin ei tarvitse jäädä, kun voit kohdata toiset verkossa. Jos tuntuu siltä, että pitäisi perustaa uusi ryhmä asioiden jakamista ja pohtimista varten, ota yhteyttä Wilma Karikkoon,
wilma.karikko@tukiliitto.fi

Verkkokahvilaan liittymisestä tehdään mahdollisimman helppoa.

Kun verkkokahvila aukeaa, tähän tapahtumasivulle ja Tukiliiton Facebook-sivulle tulee liittymislinkki, josta pääsee suoraan keskusteluun mukaan.

Pyydä lähipiiristäsi joku avuksi, mikäli tarvitset tukea osallistumiseen verkossa kirjoittamalla käytävään keskusteluun.

Jos tarvitset apua chattiin mukaan pääsemiseksi, voit soittaa 040 6743 631/ Wilma