Chat-ryhmäkeskustelu: Kaikille avoin verkkokahvila Tukinetissä

tiistaina 5.5. kello 17 – 19
tiistaina 12.5. kello 17 – 19
tiistaina 19.5. kello 17 – 19 ja
tiistaina 26.5.  kello 17 – 19.

Peruuntuiko kauan odotettu tapahtuma tai harrastusryhmän pelireissu? Jäikö vertaisryhmäsi tapaamistauolle? Istahda omalle kotisohvalle ja tule verkkokahvilaan. Verkkokahvilassamme voit jutella muiden kanssa tämän yllättävän tilanteen vaikutuksista omaan ja perheesi elämään. Kahvilan keskustelu käydään Tukinetissä kirjoittamalla.

Ryhmää vetävät Tukiliiton työntekijät. Haluamme tarjota paikan keskusteluille sekä pohdintojen ja ajatusten jakamiselle nyt, kun muiden tapaaminen ei ole viranomaisten ilmoituksen perusteella suositeltavaa.

Tukiliitolla ja muilla järjestöillä on paljon tukea sekä tietoa tarjolla myös verkossa. Nyt on hyvä tilaisuus hyödyntää verkon mahdollisuuksia.
Tukiliiton tarjonnan löydät tästä.

Yksin ei tarvitse jäädä, kun voit kohdata toiset verkossa. Jos tuntuu siltä, että pitäisi perustaa uusi ryhmä asioiden jakamista ja pohtimista varten, ota yhteyttä Wilma Karikkoon,
wilma.karikko@tukiliitto.fi

Verkkokahvilaan liittymisestä tehdään mahdollisimman helppoa. Verkkokahvilaan pääset liittymään tästä linkistä. Linkin avauduttua, hyväksy kutsu liittyä kanavalle. Sen jälkeen avautuu ninchat-ikkuna. Valitse “Luo tunnus”. Anna pyydettäessä nimimerkki. Sähköpostiosoitetta tai salasanaa ei tarvitse laittaa.Valitse “Luo vierastunnus” ja olet mukana keskustelussa. https://ninchat.com/app/#/i/5Dz76n7OXiuAuFzatU5mM-MrhWqIQJ8reuTb4WNP

Kun verkkokahvila aukeaa, tapahtumasivulle sekä Tukiliiton Facebook-sivulle tulee liittymislinkki, josta pääsee suoraan keskusteluun mukaan.

Pyydä lähipiiristäsi joku avuksi, mikäli tarvitset tukea osallistumiseen verkossa kirjoittamalla käytävään keskusteluun.

Jos tarvitset apua chattiin mukaan pääsemiseksi, voit soittaa 040 6743 631/ Wilma

Verkkokahvila tiistaisin 17 - 19