Chat-keskustelu: Lapsen tai nuoren haastava käyttäytyminen tilanteissa

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 7.5.2020
Päättyy: 7.5.2020

Vinkkejä ja vertaistukea chatista, kun lapsen tai nuoren käyttäytyminen tuntuu haastavalta

Chat on tarkoitettu vanhemmille, kun lapsella tai nuorella on erilaisissa tilanteissa haastavaa käyttäytymistä. Chat on avoin kaikille, joita aihe koskettaa omassa arjessa.

Aika: Torstaina 7.5.2020 kello 18.00 – 19.30

Paikka: Tukinet, pääset liittymään chattiin ilman käyttäjätunnuksia tällä sivulla sekä facebook-sivullamme julkaistavasta linkistä. Chat on kaikille avoin eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Valitse itsellesi nimimerkki, keskustelu käydään anonyyminä. Liity keskusteluun tästä linkistä. Valitse ”luo vierailijatunnus” ja hyväksy kutsu liittyä kanavalle. Jos tarvitset apua, soita 040 674 3631/ Wilma

Mukana chatissa:

Nina Korventaival, toiminnanjohtaja Kehitysvammatuki 57 ry

Katja Riikonen, perheiden tuen päällikkö, Kehitysvammatuki 57 ry

sekä Tuleva-hankkeen työntekijät vastaamassa chatin emännöinnistä. Chatin järjestää Tuleva-hanke yhteistyössä Kehitysvammatuki 57:n kanssa.

Ennen chattia voit katsoa chatin aihetta taustoittavat videot, joissa Nina Korventaival kertoo, mitä haastavalla käytöksellä tarkoitetaan ja miten tilanteita ennakoimalla voi vaikuttaa haastavaan käyttäytymiseen.