ASA-uria-verkkokeskustelut

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 5.10.2020
Päättyy: 7.10.2020

Harvinaiskeskus Norio järjestää syksyn aikana kaksi verkkotapaamista ASA-uriaa sairastaville henkilöille sekä kaikenikäisten ASA-uriaa sairastavien vanhemmille. Tapaamiset toteutetaan Teams-alustalla ja tilaisuuksiin on helppo liittyä linkin kautta.

5.10.2020 klo 17.00 – 18.30 ASA-uria-verkkovertaistapaaminen

Tervetuloa tutustumaan muihin perheisiin ja henkilöihin, joilla on ASA-uria. Tutustutaan ja vaihdetaan mielen päällä olevia asioita ja kysymyksiä vertaisten kesken. Linkki tapaamiseen lähetetään ilmoittautuneille viimeistään tapaamispäivän aamuna. Tapaamista vetävät Harvinaiskeskus Norion työntekijät.

7.10.2020 klo 17.00 – 18.30 ASA-uria-verkkoluento

Tapaamisessa on mukana lastentautien erikoislääkäri, lasten endokrinologi Risto Lapatto, joka pitää alustuksen, jonka jälkeen on mahdollisuus kysymyksille ja keskustelulle. Linkki tapaamiseen lähetetään ilmoittautuneille viimeistään tapaamispäivän aamuna.

Ilmoittautumiset molempiin verkkotapaamisiin 2.10. mennessä klikkaamalla tästä ilmoittautumislomakkeeseen.