Apuvälinemessut 11.-13.5.2022, Helsinki

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 11.5.2022
Päättyy: 13.5.2022

Apuvälinemessut kokoaa yhteen apuvälinealan, kuntoutuksen, terveys- ja sosiaalialan ammattilaiset sekä apuvälineiden käyttäjät. Messut esittelee laajasti ja monipuolisesti apuvälineet liikkumiseen, kommunikointiin, kotiin ja työhön, ammattilaisille ja apuvälineiden käyttäjille.

Tämän vuoden pääteema on koulu, opiskelu ja työllistyminen. Apuvälinemessujen yhteydessä on tuttuun tapaan myös Suomen Paralympiakomitean koordinoima Liikuntamaa. Lisäksi Liikuntamaassa järjestetään 11.-12.5. kouluryhmille suunnattu Erilainen koulupäivä -tapahtuma, joka on ohjattu 1,5 tunnin kierros. Lue lisää Erilaisesta koulupäivästä täältä (aukeaa uuteen ikkunaan) ja hae mukaan 22.4. mennessä.

Malike on mukana Apuvälinemessuilla sekä omalla osastolla (6d109) että Liikuntamaassa. Nähdään messuilla!

Pääsyliput

Katso lippujen hinnat ja käytännöt messujen kotisivuilta (aukeaa uuteen ikkunaan). Aiemmasta poiketen tänä vuonna kauttamme ei ole saatavissa paperisia pääsylippuja. Sähköisiä eLippuja voit tiedustella  inka.kurki@tukiliitto.fi. (Huom! lippuja vain rajallinen määrä)

Malike on mukana Apuvälinemessuilla sekä omalla osastolla, että Liikuntamaassa.
Malike on mukana Apuvälinemessuilla sekä omalla osastolla että Liikuntamaassa.