Apuvälineiden tuomat osallistumismahdollisuudet Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla -Aamukahvit, klo 8.30 – 9.30 Teams-yhteydellä

Tapahtuma alkaa 13 päivän päästä
Alkaa: 27.4.2021
Päättyy: 27.4.2021

Tule mukaan yhteiselle aamukahville, jossa jutellaan apu- ja toimintavälineiden tuomista osallistumismahdollisuuksista.

Jotkut ihmiset tarvitsevat tukea sujuvaan arkeen, toimintakyvyn ylläpitämiseen ja edistämiseen sekä itselle merkitykselliseen vapaa-ajan toimintaan osallistumiseen. Erilaiset apu- ja toimintavälineet ovat yksi tuen keino. Ne mahdollistavat muun muassa metsässä liikkumisen, pyöräilyn ja talviliikunnan. Tule kuuntelemaan lyhyt alustus aiheesta ja juttelemaan siitä, millaisia osallistumismahdollisuuksia teidän toiminnassanne jo on ja mitä uutta voisimme yhdessä kehittää. Alustajana toimivat Tanja Tauria ja Johanna Sakko Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminnasta.

Kutsu on avoin kaikille apu- ja toimintavälineiden käyttäjille, heidän läheisilleen tai heidän kanssaan työskenteleville sekä muille asiasta kiinnostuneille. Voit jakaa kutsua myös omissa verkostoissasi.

Ilmoittaudu Aamukahville 25.4. mennessä linkin kautta:

Osallistumislinkki lähetetään sähköpostiisi 26.4.

Tervetuloa!

Lisätietoja Aamukahveista saat: