Alueellisen vaikuttamisen verkkokeskustelu (järjestöyhteistyö ja Tukiliiton tuki)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 9.12.2021
Päättyy: 9.12.2021

Verkkokeskustelut alueellisesta vaikuttamisesta on tarkoitettu teille jäsenyhdistysten toimijoille, jotka olette mukana hyvinvointialueellanne alueellisessa vaikuttamisessa ja/tai olette kiinnostuneita siihen vaikuttamaan. Tavoitteena on antaa tukea ja tietoa tähän alueelliseen vaikuttamiseen sekä keskustella asioista yhteisesti. Aiheet vaihtelevat tarpeen ja ajankohtaisuuden mukaan.

Näitä verkkokeskusteluja (Teams-alustalla) järjestetään noin 2 kuukauden välein.
Vuoden 2022 alusta nämä keskustelut ovat nimeltään Vaikuttamisen verkkotreffejä. Tervetuloa mukaan helmikuun neljäs tiistai eli 22.2. ja huhtikuun neljäs tiistai  eli 26.4.

Joulukuun keskustelu järjestetään
torstaina 9.12. kello 17.30 – 19

Teemana on järjestöyhteistyö sekä Tukiliiton alueellisen vaikuttamisen rakenne eli tuki tähän vaikuttamiseen.

Mukaan pääset suoraan tästä linkistä Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Halutessasi voit laittaa sähköpostilla etukäteiskysymyksiä tai toiveita näiden iltojen teemoista salla.pyykkonen@tukiliitto.fi  Teille, jotka ennätitte jo ilmoittautua tähän iltaan ilmoittautumislinkin kautta tulee sähköpostiviesti 9.12. aamulla.

Lisätietoja alueellisista verkkokeskusteluista: