hero_image.alt

Malike asiantuntijana

Malikkeen tehtävänä on edistää vaikeavammaisten ihmisten mahdollisuuksia osallistua ja saada kokemuksia uusista asioista. Järjestämme toiminnallisia kursseja vaikeavammaisten lasten perheille ja aikuisille sekä toimintavälineiden kokeilutapahtumia yhdessä verkostojen kanssa.

Järjestämme Ulos talosta, pois pihasta -toimintavälinekoulutusta lähi-ihmisille ja eri alojen ammattilaisille. Koulutuksen tavoitteena on tiedon lisääminen ja sen muuttuminen itse koetuksi kokemukseksi.

Asiantuntijapuheenvuorojen ja -kirjoitusten tavoitteena on lisätä vaikeavammaisten ihmisten osallistumismahdollisuuksia ja toimintavälineiden hankintaa.

Tarjoamme neuvontaa ja ohjausta toimintavälineiden käytössä ja hankinnassa sekä toimintavälineiden kokeilumahdollisuuksia. Toimintavälineitä voi kokeilla tapahtumissa ja kursseilla ja niitä voi vuokrata lyhytaikaiseen kokeiluun ennen oman välineen hankintaa tai tilapäiseen tarpeeseen, esim. lomamatkalla.

Susanna Tero.

Susanna Tero

Malike-toiminnan esimies

Puhelinnumero: 050 5561 273

Sähköposti: susanna.tero@tukiliitto.fi

Malike-keskus
Sumeliuksenkatu 18 B, 3. krs

Malike-keskuksen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. viestintä ja yhteistyöpyynnöt.

0 Ostoskori