Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta etsii suunnittelijaa moniammatilliseen tiimiin Tampereelle

Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta etsii moniammatilliseen tiimiin Tampereelle suunnittelijaa. Suunnittelijan työhön kuuluvat tapahtumat ja viestintä. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

”Malike tekee innovatiivista ja vaikuttavaa työtä, on aina ajan hermoilla. Työntekijät kohtaavat asiakkaansa ja heidän omaisensa ainutlaatuisina ja ovat aidosti kiinnostuneita asiakkaistaan. Selvittää aktiivisesti työnsä vaikuttavuuden tuloksia. Lämmin kiitos.” – Palaute Malikkeen pitkäaikaisvaikutuksia selvittävästä kyselystä vuodelta 2022.

Suunnittelija

• Vastaa itseohjautuvasti Malikkeen vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille suunnattujen toimintavälineiden kokeilutapahtumien suunnittelusta, organisoinnista, toiminnallisesta toteutuksesta ja arvioinnista.
  • Tehtävään kuuluu vaikuttamistyö ja työskentely erilaisissa verkostoissa.
  • Tehtävä edellyttää kykyä kehittää ja luoda uutta toimintaa.
  • Viestinnän tehtäviä ovat uutiskirjeiden, verkkosivuston ja sosiaalisen median sisällön tuottaminen sekä seurantatiedon kerääminen.

Odotamme sinulta

• Soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • Oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työskentelyotetta
  • Monipuolisia tietoteknisiä taitoja ja sosiaalisen median hallintaa
  • Hyvää kirjallista taitoa
  • Viestinnän osaamista
  • Joustavuutta, yhteistyökykyä

Katsomme eduksi

• Kokemuksen järjestötyöstä
  • Apuvälinealan tuntemuksen
  • Kampanjaosaamisen

Tarjoamme sinulle

• Näköalapaikan vaikeasti vammaisten ihmisten elämään ja merkityksellisiä kohtaamisia heidän kanssaan
  • Monipuolisen tehtävänkuvan
  • Joustavan työajan
  • Laajat työterveyshuollon palvelut
  • Liikunta- ja kulttuuriedun
  • Työhuoneen viihtyisällä toimistollamme rautatieaseman läheisyydessä

Tapahtumatyö edellyttää ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustusvalmiutta. Tehtävien hoitamisessa ajokortti on välttämätön. Palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi 21.1.2024 mennessä sähköpostilla osoitteella susanna.tero@tukiliitto.fi. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja kutsumme valitut haastatteluun heti hakuajan päätyttyä. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävästä antaa Malike-toiminnan johtava asiantuntija Susanna Tero, puh. 050 5561 273.

Malikkeen toiminnan tehtävänä on edistää erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille sekä lisätä tietoa ja vaikuttaa heidän osallistumistaan ja osallisuuttaan edistäviin asioihin. Malike toimii ilman diagnoosirajoja. Lisätietoja www.malike.fi

Malike on osa Kehitysvammaisten Tukiliittoa, joka on valtakunnallinen ihmisoikeus- ja kansalaisjärjestö, johon kuuluu 150 jäsenyhdistystä. Olemme kehitysvammaisten ihmisten ja heidän läheistensä oma järjestö. Tarjoamme tietoa ja tukea myös harvinaisten ja perinnöllisten sairauksien kanssa eläville, heidän läheisilleen ja ammattilaisille. Toimintamme on tarkoitettu kaikille samankaltaista tukea tarvitseville, diagnoosiin katsomatta.