Rekry auki! Malike-toiminta etsii suunnittelijaa moniammatilliseen tiimiin Tampereelle

Etsimme suunnittelijaa määräaikaiseen toimivapaan sijaisuuteen 1.8-31.12.2022 (tai aloitus sopimuksen mukaan elokuun aikana).

Suunnittelija

• Vastaa itseohjautuvasti Malikkeen vaikeasti vammaisille aikuisille suunnatun toiminnan suunnittelusta, organisoinnista ja toiminnallisesta toteutuksesta ja arvioinnista.
  • Tehtävään kuuluu vaikuttamistyö ja työskentely erilaisissa verkostoissa, kuten vaikeasti vammaisten päivätoiminta ja ryhmäkodit.
  • Tehtävä edellyttää kykyä kehittää ja luoda uutta toimintaa.

Odotamme sinulta

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työskentelyotetta
  • hyvää kirjallista taitoa
  • viestinnän osaamista
  • joustavuutta ja yhteistyökykyä

Katsomme eduksi

• kokemuksen järjestötyöstä
  • kokemuksen vammaistyöstä

Työ edellyttää ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustusvalmiutta. Tehtävien hoitamisessa ajokortti on välttämätön. Tehtävä on määräaikainen toimivapaan sijaisuus 1.8.-31.12.2022 (tai aloitus elokuun aikana sopimuksen mukaan).

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän jatkuvasti kehittyvässä työyhteisössä. Palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Malike-toiminnan esimies Susanna Tero, puh. 050 5561 273 tai susanna.tero@tukiliitto.fi.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 12.6.2022 susanna.tero@tukiliitto.fi. Haastattelut tehtävään pidetään 21.6.2022 Tampereella.

retkeilijä istuu Joelette-maastokärryssä. Toinen avustaja vetää kärryä avustusaisoista ja toinen työntää.

Malike on osa Kehitysvammaisten Tukiliittoa, joka on vuonna 1961 perustettu kansalais- ja ihmisoikeusjärjestö. Tukiliiton jäsenistö muodostuu paikallisista, alueellisista ja valtakunnallisista yhdistyksistä. Yhdistysten jäseninä on noin 16 000 ihmistä; kehitysvammaisia henkilöitä, omaisia, läheisiä, alan työntekijöitä ja muita, joille asia on tärkeä.

Malikkeen toiminnan tavoitteena on tarjota erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille sekä lisätä tietoa ja vaikuttaa heidän osallistumistaan ja osallisuuttaan edistäviin asioihin. Malike toimii ilman diagnoosirajoja.

Lisätietoja www.malike.fi.