Vastaa kyselyyn Malikkeen toiminnan pitkäaikaisvaikutuksista

Kerro, miten Malike on vaikuttanut elämääsi! Malike selvittää toimintansa pitkäaikaisvaikutuksia kyselyn avulla.

Oletko osallistunut Malikkeen toimintaan tai saanut palvelua Malikkeesta? Riippumatta siitä, oletko osallistunut Malikkeen toimintaan kerran tai useasti, saanut meiltä palvelua eilen tai vuosia sitten, olet oikea henkilö vastaamaan kyselyymme toimintamme vaikutuksista sen jälkeen. Vastaaminen tapahtuu anonyymisti ja kestää n. 10 minuuttia. Kyselyllä haluamme selvittää Malikkeen toiminnalla aikaansaatuja pitkäaikaisvaikutuksia vaikeasti vammaisten lasten ja aikuisten sekä heidän lähi-ihmisten ja ammattilaisten arjessa/työssä.

Kyselyyn voivat vastata kaikki Malikkeen toimintaan osallistuneet ja palveluita käyttäneet ihmiset. Vastaukset auttavat meitä mm. perustelemaan rahoittajallemme Malikkeen toiminnan merkityksellisyyttä ja tarpeellisuutta jatkuvasti kiristyvässä rahoitustilanteessa. Vastaathan kyselyymme toimitamme pitkäaikaisvaikutuksista toukokuun aikana!

Siirry kyselyyn tästä linkistä (aukeaa uuteen ikkunaan).