Välineet maksutta vuokralle joulun ajaksi

Malike jatkaa kevään ja kesän aikana suurta suosiota saanutta toimintavälinekampanjaa ja tarjoaa apu- ja toimintavälineet vuokralle maksutta myös joulun ajaksi.

Kampanja koskee Malikkeen vuokralla olevia välineitä, lukuun ottamatta laskettelukelkkoja ajalla 7.12.2020-7.1.2021. Mahdolliset rahtikulut tulevat asiakkaiden maksettavaksi.

Välineiden nouto ja lähetys alkaa 7.12. ja ne tulee palauttaa 7.1 tai toimittaa silloin matkahuollon kuljetettavaksi. Malikkeen toimisto on suljettu 23.12.2020 – 3.1.2021. Tällä ajalla ei toimintavälineitä voi palauttaa (myöskään Matkahuollon kautta) eikä vuokrata.

Normaalit välinevuokrahinnat astuvat voimaan taas 8.1.2021. Myöhästyneistä palautuksista perimme maksun.

Toimintavälineiden ilmaisella vuokrauksella iso merkitys

Malike tarjosi toimintavälineet maksutta vuokralle poikkeuksellisen kevään ja -kesän 2020 aikana. Vuokraajille tehdyn kyselyn mukaan vuokrauksen maksuttomuudella oli erittäin suuri merkitys vaikeasti vammaisille ihmisille sekä heidän perheilleen ja läheisilleen. Monet perheet olivat taloudellisesti tiukoilla lomautusten, irtisanomisten ja palkattomien hoitovapaiden vuoksi. Maksuttomana järjestynyt pidempiaikainen toimintavälineen lainaus toi arkeen mielekästä ja voimaannuttavaa yhteistä tekemistä, joka auttoi erityisperheitä jaksamaan. Myös toimintavälineiden hankinta omaksi lisääntyi kokeilujen myötä.

Ulkoilun on todettu virkistävän, parantavan unenlaatua, ruokahalua ja ehkäisevän jopa aistien heikentymistä. Ulkoilusta voi nauttia omassa pihassa tai lähiympäristössä, matka ei ole tärkeintä. Haluamme ilmaisella vuokrauksella kannustaa kaikkia ihmisiä ulkoilemaan ja pitämään huolta jaksamisestaan.

Välineiden luovutukset teemme mahdollisimman vähäisin lähikontaktein ja mahdollisuuksien mukaan ulkotiloissa. Helsingin ja Rovaniemen vuokraamoilla on tähän hyvät piha-alueet. Tampereella toimimme kiinteistön lastaussillalla. Kaikista noudoista ja palautuksista tulee sopia erikseen, jotta asiat saadaan sujumaan jouheasti.

Toimintavälineiden vuokraukset:
puhelin 040 1678 555 ja