Malike palvelee myös poikkeusolojen aikana

Malike palvelee myös koronaepidemiasta johtuvien poikkeusolojen aikana, vaikka niistä aiheutuu luonnollisesti muutoksia toimintaamme.

Kaikki Malikkeen kevään kurssit, Ulos talosta, pois pihasta -toimintavälinekoulutukset sekä tapahtumat on peruttu toukokuun loppuun saakka. Koulutuksiin ilmoittautuneisiin ollaan yhteydessä ja tarjotaan mahdollisuutta siirtää ilmoittautuminen syksyn koulutuksiin. Lisäksi Liikkeelle-loma 8.-13.6.2020 on peruttu, koska Rokua Health & Spa on päättänyt keskeyttää kylpylähotellin toiminnan heinäkuun loppuun saakka. Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry tulee olemaan yhteydessä lomalle hakeneisiin. Muista tapahtumista tiedotetaan myöhemmin tilanteiden selkeytyessä.

Muuttuneissa tilanteissa suuntaamme toimintaamme toisella tavalla.

Tarjoamme tietoa vaikeasti vammaisten ihmisten osallistumisen tueksi Malikkeen kotisivuilla osoitteessa www.malike.fi ja somekanavissa. Siirrämme osan keväällä peruuntuneista kursseista ja koulutuksista syksyyn, joten kannattaa seurata päivittyvää Malikkeen tapahtumakalenteria.

Tarjoamme normaalin tapaan ohjausta ja neuvontaa vaikeasti vammaisten ihmisten osallistumismahdollisuuksien edistämiseen puhelimitse tai sähköpostilla. Lisäksi pyrimme mahdollistamaan toimintavälineiden vuokrausmahdollisuutta ennen oman välineen hankintaa tai tilapäiseen tarpeeseen. Huomioithan, että henkilöstömme on pääosin etätöissä, joten kannattaa ensisijaisesti ottaa yhteyttä henkilökohtaisiin työnumeroihin, jotka löydät Yhteystietoja-sivulta.

Haluamme toivottaa jaksamista, terveyttä ja voimia vaikean tilanteen keskellä jokaiselle vaikeasti vammaiselle lapselle ja aikuiselle sekä heidän perheilleen ja läheisilleen. Pysykää terveinä ja pitäkää huolta toisistanne!