Malikkeelle haussa suunnittelija vakituiseen työsuhteeseen

Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta etsii moniammatilliseen tiimiin Tampereelle

Suunnittelijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Suunnittelija

• Vastaa itseohjautuvasti Malikkeen vaikeasti vammaisille lapsille ja heidän perheilleen suunnatun toiminnan suunnittelusta, organisoinnista, toiminnallisesta toteutuksesta ja arvioinnista.
  • Tehtävään kuuluu vaikuttamistyö ja työskentely erilaisissa verkostoissa.
  • Tehtävä edellyttää kykyä kehittää ja luoda uutta toimintaa.

Odotamme sinulta

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa,
  • joustavuutta, yhteistyökykyä sekä kykyä viestiä suullisesti ja kirjallisesti vastuualueesi asioista.

Katsomme eduksi

• fysio- tai toimintaterapeutin koulutuksen ja apuvälinealan tuntemuksen tai kiinnostuksen alaa kohtaan,
  • puhetta tukevien ja korvaavien kommunikointimenetelmien tuntemuksen.

Työ edellyttää ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustusvalmiutta. Tehtävien hoitamisessa ajokortti on välttämätön.

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän jatkuvasti kehittyvässä työyhteisössä. Palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Malike-toiminnan esimies Susanna Tero, puh. 050 5561 273. Soittoajat 4.5. klo 8 – 12 ja 6.5. klo 13 – 16.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 16.5.2021 susanna.tero@tukiliitto.fi

Haastattelut tehtävään pidetään 20.5.2021 Tampereella.

Malike

Malike on osa Kehitysvammaisten Tukiliittoa, joka on vuonna 1961 perustettu kansalais- ja ihmisoikeusjärjestö. Tukiliiton jäsenistö muodostuu paikallisista, alueellisista ja valtakunnallisista yhdistyksistä. Yhdistysten jäseninä on noin 16 000 ihmistä; kehitysvammaisia henkilöitä, omaisia, läheisiä, alan työntekijöitä ja muita, joille asia on tärkeä.

Malikkeen toiminnan tavoitteena on tarjota erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille sekä lisätä tietoa ja vaikuttaa heidän osallistumistaan ja osallisuuttaan edistäviin asioihin. Malike toimii ilman diagnoosirajoja. Lisätietoja www.malike.fi