Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta etsii moniammatilliseen tiimiin Tampereelle

Suunnittelijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Suunnittelija

• Vastaa itseohjautuvasti Malikkeen vaikeasti vammaisille aikuisille suunnatun toiminnan suunnittelusta, organisoinnista ja toiminnallisesta toteutuksesta.
  • Tehtävän hoitamisessa painottuvat vaikuttamistyö ja työskentely erilaisissa verkostoissa.
  • Tehtävä edellyttää kykyä kehittää ja luoda uutta toimintaa.
  • Eduksi katsomme apuvälinealan tuntemuksen tai kiinnostuksen alaa kohtaan.
  • Odotamme, että sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto, olet joustava, yhteistyökykyinen ja osaat viestiä suullisesti ja kirjallisesti vastuualueesi asioista.
  • Työ edellyttää ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustusvalmiutta. Tehtävien hoitamisessa ajokortti on välttämätön.

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän jatkuvasti kehittyvässä työyhteisössä. Palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Malike-toiminnan esimies Susanna Tero, puh. 050 5561 273. Soittoajat 19.6. klo 8-12 ja 6.8. klo 13- 16.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 8.8.2018 Susanna Terolle osoitteseen
susanna.tero@tukiliitto.fi.
Haastattelut tehtävään pidetään 14.8.2018 toimistollamme osoitteessa Sumeliuksenkatu 18 b (3. krs), 33100 Tampere

Malike

Malike on osa Kehitysvammaisten Tukiliittoa, joka on vuonna 1961 perustettu kansalais- ja ihmisoikeusjärjestö. Tukiliiton jäsenistö muodostuu paikallisista, alueellisista ja valtakunnallisista yhdistyksistä. Yhdistysten jäseninä on 17 000 ihmistä; kehitysvammaisia henkilöitä, omaisia, läheisiä, alan työntekijöitä ja muita, joille asia on tärkeä.

Malikkeen toiminnan tavoitteena on tarjota erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille sekä lisätä tietoa ja vaikuttaa heidän osallistumistaan ja osallisuuttaan edistäviin asioihin. Malike toimii ilman diagnoosirajoja. Lisätietoja
www.malike.fi