Malike on kiinni 29.6. - 2.8.2020. Välineet tarjolla maksutta kesän ajaksi.

Poikkeusoloista johtuen olemme pidentäneet kesätaukoa viikolla. Malike sulkee ovensa viideksi viikoksi 29.6.2020 ja palvelee taas maanantaista 3.8.2020 eteenpäin. Emme peri välinevuokria toimintavälinevarauksista.

Toimintavälineemme ovat vuokrattavissa kesän ajaksi, mutta huomaathan vuokrausta suunnitellessasi, että välineitä ei voi noutaa eikä palauttaa 29.6.-2.8.2020 välillä.

Jatkamme poikkeusolokampanjaamme emmekä peri välinevuokria myöskään kesän ajan vuokrauksista. Näin haluamme tukea poikkeusoloissa vaikeasti vammaisten henkilöiden ulkoilua ja luonnossa liikkumista sekä toimintakyvyn ylläpitoa ajalla, jolloin emme pysty järjestämään kursseja ja tapahtumia.

Mahdolliset rahtikulut tulevat asiakkaiden maksettavaksi. Normaalit välinevuokrahinnat astuvat voimaan taas 3.8.2020.

Välineiden viimeinen lähetyspäivä Matkahuollon kautta on 23.6.2020. Näin varmistamme, että väline on saapunut vuokraajalle ennen lomaamme. Mikäli noudat välineen, viimeinen hakupäivä on 24.6.2020. Välineiden luovutukset teemme mahdollisimman vähäisin lähikontaktein ja mahdollisuuksien mukaan ulkotiloissa.

Huomaathan, että kiinniolomme aikana saatavilla ei ole ohjausta eikä huoltoneuvontaa. Lisätietoja Malikkeen numerosta 040 4839 327 tai malike@tukiliitto.fi.

Nautitaan kesästä luonnossa liikkuen!