Tukiliitto on myöntänyt apurahoja lähi-ihmisten ja erityislasten yhteiseen tekemiseen

08.12.2020

Tukiliiton Läheinen-lapsi-apurahat on myönnetty. Hakemusten suuren määrän takia apurahan saajat arvottiin.

Läheinen-lapsi-apurahat on myönnetty.

Kehitysvammaisten Tukiliiton Läheinen-lapsi-apurahan haku päättyi marraskuun lopussa 2020. Hakemusten suuren määrän takia apurahan saajat arvottiin.

Apurahat myönnettiin Tukiliiton lapsiperhetoimintaan kohdennetuista lahjoitusvaroista. Varat jaettiin tänä vuonna poikkeuksellisesti suoraan perheille, koska lahjoitusvaroilla on koronapandemian vuoksi haasteellista järjestää ryhmämuotoisia perhetapahtumia.

Apurahoja myönnettiin alle 18-vuotiaan erityislapsen ja läheisen yhteiseen harrastukseen ja virkistykseen.

”Hakemuksissa oli hyvin monenlaisia yhteisiä tekemisiä, kuten pikku matkoja, ratsastusta ja elokuvissa käyntiä. On hienoa, että lähi-ihmiset haluavat olla aktiivisesti mukana lasten elämässä”, perhetyön suunnittelija Tanja Laatikainen Tukiliitosta sanoo. Kiitämme kaikkia hakijoita ja onnittelemme apurahan saaneita.

Tukiliiton myöntämät apurahat läheisten ja erityislapsen yhteiseen toimintaan on myönnetty. Hakemusten suuren määrän takia apurahan saajat arvottiin. #siksitukiliitto #erityislapsi

Myönnetyt apurahat

Hakemuksia saapui 187. Apuraha myönnettiin 27 hakijalle. Yhdeksän apurahan saajaa ei halunnut nimeä julkisuuteen.

• Onni Peltola

Henkilötietojen käsittelyn
tietosuojaseloste

Tukiliiton apurahat kehitysvammaisille aikuisille

Tukiliitto jakaa vuosittain apurahoja nuorille ja aikuisille, joilla on kehitysvamma. Näitä apurahoja voi hakea harrastuksiin, aikuiskoulutukseen tai tapahtumiin osallistumiseen.Voit lukea nuorten ja aikuisten apurahoista lisää sivulta
tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tukiliiton-apurahat

Kuvituskuvan kuvaaja on Laura Vesa.