Yhdistykset: Kysely on lähetetty yhdistysten puheenjohtajille ja sihteereille

11.01.2018

Keräämämme tiedon avulla Tukiliitto voi tukea yhdistysten työtä paremmin. Vastausaikaa on 26.1.2018 saakka.

Toivomme, että mahdollisimman moni yhdistys vastaisi kyselyyn, joka antaa tärkeää tietoa siitä, mitä yhdistyksille kuuluu. Keräämämme tiedon avulla Tukiliitto voi tukea yhdistysten työtä paremmin. Saamme myös palautetta siitä, mitä yhdistyksiä palvelevaa toimintaa meidän kannattaa jatkaa ja mitä tarvitsee kehittää. Kyselyssä on myös taustakysymyksiä yhdistysten toiminnasta ja erityisesti kehitysvammaisten henkilöiden osallistumisesta.

Mikäli ette jostain syystä ole saaneet sähköpostiinne kutsua tulla vastaamaan kyselyyn ja olette yhdistyksen puheenjohtaja tai sihteeri, voitte laittaa sähköpostia Wilma Karikolle. Yhdistyskyselyyn pääset vastaamaan myös tästä linkistä. Postilaatikon roskapostikansio kannattaa myös tarkastaa siltä varalta, että kysely on eksynyt sinne.

Kiitos jo etukäteen osallistumisesta yhdistyskyselyyn. Vastausaikaa on 26.1.2018 saakka.

Ilmoita muuttuneet yhteystiedot

Yhdistysten toimihenkilöiden muuttuneet yhteystiedot voitte ilmoittaa tällä lomakkeella, jos se on vielä tekemättä. Tai voitte laittaa muuttuneista yhteystiedoista sähköpostia
jasenpalvelu@tukiliitto.com